mboost-dp1
Kan ikke downloade Windows MediaPlayer 10!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Når jeg åbner Windows Mediaplayer (9 series) står der at der er udkommet en 10er. men så når jeg går ind for at downloade det står der:
You have the option to download:
Windows Media Player 9 Series
(for Windows XP)
Total Size: 9.66 MB Download Time: 50 min. @ 28.8k
Hvorfor gør der det?
You have the option to download:
Windows Media Player 9 Series
(for Windows XP)
Total Size: 9.66 MB Download Time: 50 min. @ 28.8k
Hvorfor gør der det?
Jeg ved det ikke, men: Kunne det ikke tænkes at WMP 10 kun er til SP2?
Personligt bruger jeg det aldrig, og har heller ikke lyst til at starte det nu.
Personligt bruger jeg det aldrig, og har heller ikke lyst til at starte det nu.
Nåh ja. men jeg har læst et sted at der er nogle fejl i SP2 og at de snart vil blive rettet. men hvornår?
Fordi du kører med dansk eller et andet sprogs windows, som ikke er US english.
Da du kører med dansk windows? Så er den nyeste update altså 9 og ikke 10. Dog kan du sagtens installere 10. Søg her på newz efter linket, hvis du skal bruge den.
@amokk
Svar mere arrogant, tak! De 10 sekunder du brugte på at flette de sætninger sammen, kunne du jo have brugt på at besvare #1s spørgsmål
@tlg
din teori er forkert.
Fordi du kører med dansk eller et andet sprogs windows, som ikke er US english.
Da du kører med dansk windows? Så er den nyeste update altså 9 og ikke 10. Dog kan du sagtens installere 10. Søg her på newz efter linket, hvis du skal bruge den.
@amokk
Svar mere arrogant, tak! De 10 sekunder du brugte på at flette de sætninger sammen, kunne du jo have brugt på at besvare #1s spørgsmål
@tlg
din teori er forkert.
Men hvornår kommer det så i dansk version? synes ikke det kan være rigtigt at det danske microsoft først begynder at oversætte programmerne når de allerede er udkommet på international plan. Men fuck det. Håber snart 10eren kommer på dansk.
tjaa har kun 1 ting at sige... kør en originalsproget udgave af dit OS... så er man mest sikker på at lortet virker...
forstår ikke alle dem jeg kender som brokker sig over at de ik kan hente SP2 endnu, fordi de har valgt at installere den danske version i stedet for den engelske... (kunne forstå hvis de var blevet tvunget til at købe en DK version, men dem der brokker sig mest er dem der har kopieret den)
tænk også på at de færreste 3rd party programmer er testet på danske windows-versioner...
forstår ikke alle dem jeg kender som brokker sig over at de ik kan hente SP2 endnu, fordi de har valgt at installere den danske version i stedet for den engelske... (kunne forstå hvis de var blevet tvunget til at købe en DK version, men dem der brokker sig mest er dem der har kopieret den)
tænk også på at de færreste 3rd party programmer er testet på danske windows-versioner...
ZOPTIKEREN> har ret det har ikke noget med sp2 at gører det er bare en ny beta version af den ny 10.0 version
men de kan det den skal syndes det er nogle gode opdateringer som er kommet med i dn nye...
men De lokale versioner af Windows Media Player 10 er endnu ikke klar, så hvis man vil ...
nøjes med den engelske udgave, som dog virker fint på en dansk Windows XP "læse mere på
"
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&Artic...
men de kan det den skal syndes det er nogle gode opdateringer som er kommet med i dn nye...
men De lokale versioner af Windows Media Player 10 er endnu ikke klar, så hvis man vil ...
nøjes med den engelske udgave, som dog virker fint på en dansk Windows XP "læse mere på
"
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&Artic...
@joke68
Hvis du stadig står og mangler den, så er den fra igår udkommet på dansk.
Hent på WU eller her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/down...
Hvis du stadig står og mangler den, så er den fra igår udkommet på dansk.
Hent på WU eller her:
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/down...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.