mboost-dp1
Kalenderprogram...!?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej...
Mangler et godt (gerne gratis) kalenderprogram. Må gerne være meget brugervenligt, da jeg ikke har den store erfaring med den slags programmer. Og så må det gerne være nemt at synkronisere imellem forskellige enheder. Så skal det have en god oversigt, så det er nemt at se hvilke blokke af dagen, som er optaget. Er der nogen som har nogle forslag. På forhånd tak...
Mangler et godt (gerne gratis) kalenderprogram. Må gerne være meget brugervenligt, da jeg ikke har den store erfaring med den slags programmer. Og så må det gerne være nemt at synkronisere imellem forskellige enheder. Så skal det have en god oversigt, så det er nemt at se hvilke blokke af dagen, som er optaget. Er der nogen som har nogle forslag. På forhånd tak...
Prøv at google efter sunbird. Den er udviklet af Mozilla folkene, og er faktisk meget smart. Ved ikke hvor stabil den er endnu, er lang tid siden jeg har brugt den.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.