mboost-dp1

Kalender/todo program

Gå til bund
Gravatar #1 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2007 21:43
Jeg skal bruge et program der kan hjælpe mig med at huske aftaler og ting jeg skal ordne.

Programmet skal have en kalenderfunktion, hvor man kan putte opgaver på, til en særlig dag, samt en todoliste over ting der blot skal gøres ved lejlighed.

Det er vigtigt at programmet kommer "in my face" og at jeg ikke selv skal starte det op for at kigge på det.

Jeg bruger Windows XP.

Nogen forslag?
Gravatar #2 - rackbox
19. mar. 2007 21:56
Google Calendar - nu med SMS-funktion...
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2007 22:18

Koster det gratis?
Gravatar #4 - BurningShadow
19. mar. 2007 22:21

Jeps, og hvis du tilmelder dig inden 1/4 får du 50% rabat :-)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2007 22:31
Hmm, det er jo selvfølgelig meget nice.

Andre forslag modtages dog stadig, særligt hvis jeg kan bruge SyncML til at synkronisere med min mobil. Det kan man måske også med Google?
Gravatar #6 - Deternal
19. mar. 2007 22:42
Jeg mener Novell/Ximian/GNOME evolution er kommet til windows i en eller anden form.

Derudover er der mozilla's kalender værktøj, det kender jeg dog ikke så meget til så kan ikke sige hvor godt det er.

Google's kalender virker fint nok, men det skal ikke være for sync du vælger den.

Så er der de klassiske giganter Lotus Notes og MS Outlook.
Lotus Notes kan hentes i en public beta for version 8 som har indbyggede productivity (læs OOo) tools.
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
19. mar. 2007 22:45
Har prøvet at bruge Mozillas, den kunne jeg ikke lide. Jeg kan heller ikke rigtig lide Thunderbird, synes kun de har ramt rigtigt med Firefox.

Outlook og Notes er jeg heller ikke så glade for, men vil lige søge på de andre du nævner.

Fandt den her side, der lover synkronisering med Google http://www.goosync.com/
Gravatar #8 - Deternal
19. mar. 2007 22:50
Notes 8 er nu ellers ret nice - men fylder jo en madpakke - mener default installeren af betaen til linux fylder ca 700mb - men er så nok heller ikke optimeret, komprimeret etc. samt fyldt med debugging stuff endnu.

Men kunne da være jeg skulle kigge på det der goosync, så jeg kan bruge min google calender til noget, kan se de supporter E70 så jeg kan bruge det til noget.

Giver lige feedback her hvis det fucker med mit notes sync.
Gravatar #9 - MiniatureZeus
20. mar. 2007 07:39
Der er også rainlender, den kan dog ikke synce, men den ligger bare på dit skrivebord med kalender og todo liste, og så er det ikoner og du kan skifte mellem milliarder af temaer på internettet..
Gravatar #10 - buch
20. mar. 2007 08:21
Kan man ikke downloade Google calender så det kan benyttes i en offline udgave, og så synkronisere online når man har forbindelse til nettet?

Hvor finder i det der med sms servicen?
Gravatar #11 - MiniatureZeus
20. mar. 2007 08:36
#10 under indstillinger og så angiver du dit telefon nummer og land, og så sender google dig en sms, med en kode som du skal skrive, og så virker det.. har lige testet :D

Kanon smart, vidste heller ikke det kunne sende mails afsted :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login