mboost-dp1

iTunes x64?

Gå til bund
Gravatar #1 - tashda
16. aug. 2006 22:54
Hey folks!
Jeg kører med Windows XP x64 Pro Edition, og jeg kan simpelthen ikke få iTunes til at du. Når jeg prøver at installere det siger den at den ikke er kompatibel med x64...

Er der ikke noget man kan gøre?
Gravatar #2 - sKIDROw
17. aug. 2006 01:04
Kikset...

For man får da virkelig meget performance, ud af at køre iTunes som 64 Bit... :D
Gravatar #3 - XorpiZ
17. aug. 2006 08:06

Du kan hente en tidligere version.

Afaik er det først i version 6.0.5 (eller er det 6.5?), det blev umuligt at installere.
Gravatar #4 - amokk
17. aug. 2006 09:13
Drop itunes og installer et hack på din ipod så du kan smide mp3er på den uden?
Gravatar #5 - tashda
17. aug. 2006 10:15
4# Der er måske en grund til jeg bruger iTunes... Jeg synes det er det bedste musikprogram!

Hvis jeg vil smide musik på min iPod bruger jeg FooBar2000 med foo_pod, så den dur fint!

Men ok.. Ældrere version! Det vil jeg prøve..
Gravatar #6 - amokk
17. aug. 2006 11:57
#5 Sorry ja ok... De fleste jeg kender bruger det kun pga. deres ipod...
Gravatar #7 - MiniatureZeus
18. aug. 2006 07:11
#6 amokk
syntes nu også at iTunes er meget bedre end f.ex. WinAmp... Det er bl.a. meget mere overskueligt og nemmere at bruge... og starter hurtigere op en winamp på min bærbar...
Gravatar #8 - Gruesome
18. aug. 2006 08:54

Nu er Winamp jo også et ret inferiørt musikprogram i forhold til nærmest alle andre moderne afspillere (fb2k, amaroK, Banshee, Listen, Rhythmbox osv..).
Gravatar #9 - Bornslippy
18. aug. 2006 12:21
Vil mene at iTunes er total crap ifht. winamp.
Da jeg købte min ipod og havde fået installeret det skod program så kunne deres eget software ikke engang overføre musik til ipoden (hahahahah).
Winamp kunne der i mod godt, men valgte at installere anapod tror jeg nok det hedder, som også kan overføre musik til ipod.
Men det filsystem de bruger er komplet idiotisk, så de fik ipod'en tilbage dagen efter.

Bare lidt apple experince fra min side.
Gravatar #10 - Bornslippy
18. aug. 2006 12:37
http://www.planetamd64.com/index.php?act=Attach&am...

Ved ikke om det er noget du kan bruge til at installere dit iTunes med.
Gravatar #11 - amokk
18. aug. 2006 13:30
#8 det er muligt du har ret i at nyere programmer som itunes og lign. er smartere, men personligt bruger jeg stadig winamp når jeg spiller musik på compen, måske mest fordi jeg har været vant til den måde at spille musik på siden 1997...
Gravatar #12 - MiniatureZeus
18. aug. 2006 14:43
#11 amokk

præcis! Det afhænger jo rigtig meget af tilvænning, og det var ikke før jeg købte min iPod sidste år jeg rigtig begyndte at hører musik på computeren (brugte meget mit steroanlæg istedet) og da iTunes så fulgte med iPoden begyndte jeg at bruge det... og da jeg så kom på htx var det jo smart at man kunne hører hinandens musik nemt og hurtigt!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login