mboost-dp1

iTunes og Album Covers

Gå til bund
Gravatar #1 - ProdoX
18. sep. 2006 16:52
Hej

Jeg har to spørgsmål. Hvad fylder de album covers som man kan hente ned ved iTunes MusicStore i iTunes 7. Jeg ved den bare lægger sig i filens id, og så kan man se album coveret på sin iPod Nano etc. Men hvor meget fylder dette ekstra? Lad os sige ved et regnestykke på en 1000 sange må det da fylde noget ekstra på harddisken? Nogen der ved det?

Desuden vil jeg gerne høre om det er gratis eller om det koster penge? Man skal jo oplyse sit kreditkort info før man kan bruge MusicStore, men når man vælger "Hen Album Cover" bliver der ikke overført noget til indkøbsvognen, de kommer bare automatisk ind i sangen.

Mvh. Martin
Gravatar #2 - hofman
18. sep. 2006 17:00
Et normalt albums cover fra iTunes Store fylder ca. 100 kb. Så kan du selv gange op med de sange du har.

Det er gratis at hente coverne via iTunes Store - men du skal være oprettet som bruger i butikken. Det er sikkert et trick fra Apples side der skal få dig et skridt tættere på også at købe sange. Men album-art er altså gratis.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
18. sep. 2006 17:01
#1 ProdoX
Ved ikke hvor meget de fylder, men kan ikke være det helt vilde...

men det er absolut gratis at bruge...
grunden til at du skal indtaste dine kredit kort oplysninger, er at i iTMS kan du købe "by-one-click" altså det er en del af din konto... Og der er ikke noget at være bange for hvis du ikke køber noget :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login