mboost-dp1
Itunes nægter musik
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Sikker på din musik mappe eksistere? Eller at stien som iTunes har er korrekt? Ellers kunne det lyde som om, at mappen er beskyttet.
Gå ind i iTunes indstillinger (command + ,) og så under avanceret fanen og tjek så stien til dit bibliotek..
Gå ind i iTunes indstillinger (command + ,) og så under avanceret fanen og tjek så stien til dit bibliotek..
#7 : Sangene ligger IKKE i Itunes. Sangene ligger i en mappe på computeren og den eksistere, for kan se sangene. men kan ikke ses i Itunes selvfølgelig da de slet ikke ligger der.
Det er når jeg flytter sangene fra mappen på computeren hen i iTunes biblioteket at den skriver det.
#8: Har prøvet det med disktilladelser og det hjælper slet ikke :(
Det er når jeg flytter sangene fra mappen på computeren hen i iTunes biblioteket at den skriver det.
#8: Har prøvet det med disktilladelser og det hjælper slet ikke :(
#9 Tror ikke helt du forstår mit indlæg:
Hvis stien til din musik mappe (der hvor iTunes gemmer din musik) er forkert, at mappen er "ødelagt" eller at mappen slet ikke eksistere, så kan iTunes ikke tilføje musikken til iTunes biblioteket, da den ikke har nogle steder at gemme det henne. Jeg har prøvet det før i itunes 7.
Bl.a. Disk Inventory X har tidligere været beskyldt for at rode lidt rundt med iTunes musik mappen, hvis man har slettet musik direkte igennem programmet.
Hvis stien til din musik mappe (der hvor iTunes gemmer din musik) er forkert, at mappen er "ødelagt" eller at mappen slet ikke eksistere, så kan iTunes ikke tilføje musikken til iTunes biblioteket, da den ikke har nogle steder at gemme det henne. Jeg har prøvet det før i itunes 7.
Bl.a. Disk Inventory X har tidligere været beskyldt for at rode lidt rundt med iTunes musik mappen, hvis man har slettet musik direkte igennem programmet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.