mboost-dp1

iTunes - fuld skærm?

Gå til bund
Gravatar #1 - canner
13. aug. 2007 20:02
Hejsa!

For et stykke tid siden var jeg på besøg i en lejlighed, hvor de på deres mac havde iTunes kørende. Programmet kørte dog i en fullscreen-udgave - sort layout, men lignede ellers en omgang iPod-menu - altså hvor man kunne se kunstnernavne - og vist nok også søge i toppen?

Anyways - jeg kunne godt tænke mig det samme på min windows-maskine. Er det overhovedet en del af mac-udgaven eller er det en form for plugin? Og hvis det er, kan det så fås til windows?

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Spiderboy
13. aug. 2007 20:07
Det er FrontRow du snakker om.

Jeg aner dog ikke, om man kan få noget ligende til Windows. Det kan man nok.
Gravatar #3 - Jace
13. aug. 2007 20:23
#2 - Så det er altså ikke en del af iTunes, men et selvstændigt program der kan bruge iTunes til at spille musik?
Gravatar #4 - Bjørn
13. aug. 2007 20:27
Du kan vælge Cover Flow-oversigt og derfra tage den i fuldskærm.

Så ser det således ud: http://www.thabear.dk/Stuff/iTunes-Flow.jpg

Ved ikke om det er det du efterspørger.
Gravatar #5 - canner
13. aug. 2007 20:39
jah, kender godt til coverflow oversigten, men det er ikke helt den jeg søger - synes det er noget besværligt med meget musik - i sær når man har enkelte numre, der ikk er på samme album.. men ellers tak for hjælpen..

#2, satans også :D tænkte nok det var noget mac-ballade.. har kigget lidt hurtigt rundt, men synes ikk jeg ku finde noget.
Gravatar #6 - Spiderboy
13. aug. 2007 20:49
Nemlig. FrontRow er integreret med iTunes, iPhoto og nogle andre ting, så man kan afspille musik, se videoer, afspille dvd'er og se billedslideshow derfra vha. sin fjernbetjening, der følger med Mac'en.
Gravatar #7 - Norrah
16. aug. 2007 09:56
Ganske simpelt.

Find the red mark
Gravatar #8 - canner
16. aug. 2007 11:17
#7, som nævnt i #5 kender jeg godt til coverflow. det er en iPod-lignenede oversigt jeg godt kunne tænke mig - ala FrontRow til mac..

tror dog desværre ikke det findes medmindre jeg vil have en fesen udgave, som skal synkronisere mit itunes bibliotek hver gang jeg åbner programmet - og det tager ikke 2 sekunder..
Gravatar #9 - Norrah
16. aug. 2007 11:31
My bad, læste åbenbart ikke godt nok efter.
Gravatar #10 - fidomuh
16. aug. 2007 11:35
Det er da nemt nok at faa?

Koeb en mac :P

*loeber sin vej*
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login