mboost-dp1
Ipod Video
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Halløj, jeg vil lige vide hvad begrænsningerne er for en sådan 30GB Ipod Video, er det muligt at lægge hele DVD film over, jeg ved den kræver dem i klip (altså ingen "menuer og stads" ja jeg har styr på det tekniske;) ) men hvis man nu kan "finde" et sådant klip, med hele filmen, kunne den så klare det?
fuldstændigt irrelevant til dit spørgsmål.
men køb dog en Zen Vision M :)
------------
jeg forstiller mig at du kan lægge en hel film over, tror dog ikke du kan "kopiere" en dvd direkte, du er nok nødt til at rippe den og komprimere den ind i et format som din ipod kan læse
men køb dog en Zen Vision M :)
------------
jeg forstiller mig at du kan lægge en hel film over, tror dog ikke du kan "kopiere" en dvd direkte, du er nok nødt til at rippe den og komprimere den ind i et format som din ipod kan læse
Mener at du skal konventere den ind i et specielt iPod video format, (er ikke helt sikker, da jeg ik har en iPod Video, men den "almindelige")
Men kan du ikke finde noget info på apple.dk??
--------------------
btw, hvad skulle manden dog med en Zen Vision M ????? hehe Den er da kun til at kaste med, når ens Mac er lige ved at gå ned (Som så alligevel aldrig sker! Failure is not an option!:P)
Men kan du ikke finde noget info på apple.dk??
--------------------
btw, hvad skulle manden dog med en Zen Vision M ????? hehe Den er da kun til at kaste med, når ens Mac er lige ved at gå ned (Som så alligevel aldrig sker! Failure is not an option!:P)
tjae lad os se.
den supportere 3 eller 4 gange så mange videoformatter som ipod'en.
skærmen er _meget_ bedre.
den supportere 3 eller 4 gange så mange videoformatter som ipod'en.
skærmen er _meget_ bedre.
syntes sq ikke at skrærmen er _meget_ bedre... Ja okay du kan se forskel på at iPod'en har et beskyttende lag for skærmen.
Men Jeg syntes at der er flere grunde til at vælge iPod'en frem for Zen'en.... men gider ikke at sidde og indskyde alle de ting nu.. :) For det er jo ikke det som manden spørger om... :o)
syntes sq ikke at skrærmen er _meget_ bedre... Ja okay du kan se forskel på at iPod'en har et beskyttende lag for skærmen.
Men Jeg syntes at der er flere grunde til at vælge iPod'en frem for Zen'en.... men gider ikke at sidde og indskyde alle de ting nu.. :) For det er jo ikke det som manden spørger om... :o)
jeg fandt en guide, der foreslog at jeg brugte DVDx 2.4 til at rippe den og Xilisoft Video Converter til at converte til Quicktimemov* som er ipod venlig.
Men det virkede ikke, nu skal i se hvad jeg gjorde, ret mig venligst hvis der mangler noget i min proces.
Det var med disse indstilling jer rippede DVD'en:
http://img117.imageshack.us/img117/5427/unavngivet0uz.jpg
Og disse jeg fik dem converted til MOV-Quicktime*
Men desværre kunne de ikke loades over på min ipod.
her er guiden jeg fulgte: http://www.freeipodvideos.org/how-to-convert-dvd-t...
Her er nogle stats på min ipod
* H.264 video up to 768 kbps, 320 x 240, 30 frames per second; MPEG-4 video up to 2.5mbps, 480 x 480, 30 frames per second
Det har muligvis noget at gøre med at i Xilisoft Video Converter står filmen til at køre med 2.6mbps mens ipod'en kun kan køre 2.5mbps i Bit Rate, men jeg ved ikke om det har nogen relevans.
På forhånd tak for hjælpen!
Det var med disse indstilling jer rippede DVD'en:
http://img117.imageshack.us/img117/5427/unavngivet0uz.jpg
Og disse jeg fik dem converted til MOV-Quicktime*
Men desværre kunne de ikke loades over på min ipod.
her er guiden jeg fulgte: http://www.freeipodvideos.org/how-to-convert-dvd-t...
Her er nogle stats på min ipod
* H.264 video up to 768 kbps, 320 x 240, 30 frames per second; MPEG-4 video up to 2.5mbps, 480 x 480, 30 frames per second
Det har muligvis noget at gøre med at i Xilisoft Video Converter står filmen til at køre med 2.6mbps mens ipod'en kun kan køre 2.5mbps i Bit Rate, men jeg ved ikke om det har nogen relevans.
På forhånd tak for hjælpen!
prøv at spørge herinde istedet for news... Der er der ikke så meget fjendtligskab mod Apple... :)
Men i det du siger, viller jeg mene at det godt kunne være bit raten som er problemet... prøv evt. og se om du kan sætte den ned til 2.3 - 2.4mbps istedet :)
Men i det du siger, viller jeg mene at det godt kunne være bit raten som er problemet... prøv evt. og se om du kan sætte den ned til 2.3 - 2.4mbps istedet :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.