mboost-dp1

Internet lyd problemer

Gå til bund
Gravatar #1 - Hansen_0
22. feb. 2006 12:21
Jeg er blevet ret irreteret over at jeg ikke kan høre lyden på f.eks. små filmklip på internettet. Så er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kan gøre?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
22. feb. 2006 13:39
Tænde for dine højtalere??? ;P hehe
Gravatar #3 - Hansen_0
22. feb. 2006 19:22
Lyden virker fint i madia player og alt er skruet op. Kunne de muligvis være noget med nogle codecs???
Gravatar #4 - amokk
22. feb. 2006 21:21
#1 så er vi 2 der er irriterede...

min cykel kører ikke så godt, hvad er der galt?

(håber du kan se ironien, og problemet i at stille spørgsmål til folk som skal hjælpe dig af egen fri vilje, uden at komme med nogen som helst information)
Gravatar #5 - buch
23. feb. 2006 07:43
#4 prøvet at smørre kæden med olie, og evt. efterset bremserne?
Gravatar #6 - Knightmare
23. feb. 2006 09:39
#4 har du tjekket at hjulene stadig er der?

Ja det kunne godt være nogle codec du mangler, er det konsekvent for alt på internettet, eller er der enkelte ting der fungerer.
Hvad med flash, får du lyd fra det?

Kan anbefale en pakke som f.eks. K-Lite
http://www.k-litecodecpack.com/
Gravatar #7 - Hansen_0
23. feb. 2006 09:41
Der er ikke mere at sige end jeg ikke kan høre lyden på internettet. Og lyden har aldrig virket på internettet. Og så spørger jeg bare om der er nogen der ved hvordan man kan løse problemet.
Gravatar #8 - wizax
23. feb. 2006 13:28
Jeg vil foreslå en total reinstall af WindowsXP, hvorefter du render 3 gange rundt om bordet hver gang du skal til at sætte dig ved maskinen.

/joke
Gravatar #9 - svappe
23. feb. 2006 14:03
Hvis du afspiller med media player i ie er der så lyd ?
Gravatar #10 - addlcove
23. feb. 2006 14:06
er der lyd på de klips du ser?

hvis der ikke er et lydspor er det jo nok derfor :)
Gravatar #11 - amokk
23. feb. 2006 17:20
#7 du har stadig INTET fortalt os... f.eks. hvilken browser du bruger, hvilket system du kører, eksempler på videoklip hvor din lyd ikke virker - find selv på flere!

#6 det er fanme kun retarderede folk der seriøst anbefaler folk at downloade codec packs
Gravatar #12 - MiniatureZeus
25. feb. 2006 07:21
hehe så lige den side #11 linkede til:

godt spørgsmål;P
Gravatar #13 - Hansen_0
3. mar. 2006 22:56
Jeg bruger internet explore og firefox. Så går jeg fx. ind på www.video.google.com og ser et film klip og der er ingen lyd (og ja, jeg har self brugt en anden pc til at tjekke om der er lyd på film klippet). Hvis jeg ser en film med media player virker lyden heldigvis fint :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login