mboost-dp1

imy, .amr og 3G mobil media file afspiller.

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
14. maj 2006 13:18
Jeg har lige hentet film lyde fra min telefon til min PC. Der er de tre nævnte filtyper, som jeg ikke kan afspille. er edr en der kender et program der kan?

.amr - lydfil

.imy - lydfil

3G mobile media file - Video

På forhånd tak.
Gravatar #2 - amokk
14. maj 2006 13:19
det gør det selvfølgelig meget lettere for os andre, at du ikke angiver hverken hvilken telefon du har eller hvilket styrersystem du kører...
Gravatar #3 - holmen
14. maj 2006 13:27
Det er i mine øjne lige gyldigt hvilken telefon det er. En amr-fil er vel en amr-fil, om den så kommer fra en nokia eller sony ericsson. Eller en hvilken som helst anden telefon.
Det er selvfølgelig rigtigt at de kunne være smart at skrive at jeg kører skiftevis XP og linux. En afspiller til hvert system ville være bonus.

Jeg værdsætter din sakasme.
Gravatar #4 - Azuria
14. maj 2006 15:42
#1 Har du prøvet at smide dem ind i vlc?

mener at ihvertfald amr kan spilles i vlc
http://videolan.org/vlc
og det kører på nok lige dit styresystem, medmindre du er eksotisk anlægt hvad det angår ;)
Gravatar #5 - NFX
14. maj 2006 19:22
.amr kan, hvis jeg husker rigtigt, afspilles med et quicktime-codec - ligesom .3gp.
Det er en form for speech codec.

.imy er vist nok Sony Ericssons ringe-tone format, hvis jeg ikke husker helt galt (bruges måske også af andre). Der er vist et par tools rundt omkring på nettet (til WinXP) der kan afspille og redigere i sådanne fætre. Mener også at Sony Ericsson har lavet et.
Gravatar #6 - holmen
14. maj 2006 20:30
#4 jeg henter programmet nu, ser om jeg kan få det til at fungere senere.

Tak for hjælpen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login