mboost-dp1
IBM client security problem ved login
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Mit problem består af at jeg ikke kan huske min kodesætning.
Har derfor valgt at jeg vil lave en ny kodeordsætning, kommer også igennem hvor jeg skal svare på de 3 spørgsmål. Men når jeg så vil angive en ny kodesætning, undersøger den om jeg har lavet en kode der strider mod reglerne, hvilket jeg ikke har, så kommer den bare tilbage til det sted hvor jeg skal angive en ny kodesætning igen- uden at give en melding om hvad fejlen var. Har prøvet diverse forskellige koder, men den kommer altid bare tilbage til det sted hvor jeg skal angive den nye kodesætning.
Kan ikke få fat i IBM før mandag, da de har lukket i weekenden.
Nogen der har en løsning på problemet, eller kender en måde hvorpå det er muligt at snyde sikkerhedschippen?
Det er en IBM thinkpad R52 1846
Har derfor valgt at jeg vil lave en ny kodeordsætning, kommer også igennem hvor jeg skal svare på de 3 spørgsmål. Men når jeg så vil angive en ny kodesætning, undersøger den om jeg har lavet en kode der strider mod reglerne, hvilket jeg ikke har, så kommer den bare tilbage til det sted hvor jeg skal angive en ny kodesætning igen- uden at give en melding om hvad fejlen var. Har prøvet diverse forskellige koder, men den kommer altid bare tilbage til det sted hvor jeg skal angive den nye kodesætning.
Kan ikke få fat i IBM før mandag, da de har lukket i weekenden.
Nogen der har en løsning på problemet, eller kender en måde hvorpå det er muligt at snyde sikkerhedschippen?
Det er en IBM thinkpad R52 1846
#3 Det er rigtigt nok, men indtster bare aldrig den kode, da min laptop altid står tændt/standby og er aldrig helt slukket- hvilket medfører at jeg glemmer min kode.
Så sidder man og ser, at "williwombat" mener det er irrelavant at stille software problemer i software kategorien ?
Så sidder man og ser, at "williwombat" mener det er irrelavant at stille software problemer i software kategorien ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.