mboost-dp1
Hvordan kan jeg gå i dvale?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej!
Jeg har XP på min computer, ligesom min kæreste, men når hun trykker "luk computeren" har hun 4 valgmuligheder, og jeg har kun 3! Jeg har Luk, Stand by og Genstart, men mangler Dvale.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan gå i dvale?
På forhånd tak..
Jeg har XP på min computer, ligesom min kæreste, men når hun trykker "luk computeren" har hun 4 valgmuligheder, og jeg har kun 3! Jeg har Luk, Stand by og Genstart, men mangler Dvale.
Er der nogen der ved hvordan jeg kan gå i dvale?
På forhånd tak..
Det kan du ikke, det er kun computere, og nogle dyrearter ;-)
Medmindre der er noget der er slået fra enten i BIOS, eller i Windows, så vil jeg gætte på at du skal have fundet en opdateret ACPI driver (jeg mener det er den der håndterer det).
Medmindre der er noget der er slået fra enten i BIOS, eller i Windows, så vil jeg gætte på at du skal have fundet en opdateret ACPI driver (jeg mener det er den der håndterer det).
#4 Er det en bærbar eller en stationær? Hvis det er en bærbar, så prøv at sætte computeren til kobbernettet, før du prøver at sætte den i dvale?
Min bærbar viser kun dvalefunktionen, når den er tilsluttet strømnettet, men det er stadig muligt at sætte den i dvale alligevel med genvejstaster.
Min bærbar viser kun dvalefunktionen, når den er tilsluttet strømnettet, men det er stadig muligt at sætte den i dvale alligevel med genvejstaster.
Nej, det gør den ikke åbenbart.. Den bliver rigtig nok til en dvale-knap, men den har ingen funktion. Det er underligt, for computeren går selv i dvale når den er ved at løbe tør for batteri.
Sært, det lyder som manglende understøttelse eller driver. Har du kikket i bios? Du kan evt. installere chipsæt/bundkort-driverne igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.