mboost-dp1
Hvordan er det muligt?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Shit, shit, shit... Det går fanme stærkt!
Jeg er meget i tvivl om det kan gå så stærkt.
jo nu skal i høre, jeg har en 512/512 forbindlse og den ligger jo omkring de 55kb/sec ikk?
nå men lige nu har jeg Overnet, Mirc og Secure Delivery(cNet download.com) åbne
Overnet køre på 22Kb/sec Mirc køre på 34Kb/sec og Secure Delivery(cNet download.com)køre på "213.2kb/s!!!"
Hvad sker der? 22+34+213=269
Det svare jo til at jeg har en 2mbit linje!!!
Jeg er meget i tvivl om det kan gå så stærkt.
jo nu skal i høre, jeg har en 512/512 forbindlse og den ligger jo omkring de 55kb/sec ikk?
nå men lige nu har jeg Overnet, Mirc og Secure Delivery(cNet download.com) åbne
Overnet køre på 22Kb/sec Mirc køre på 34Kb/sec og Secure Delivery(cNet download.com)køre på "213.2kb/s!!!"
Hvad sker der? 22+34+213=269
Det svare jo til at jeg har en 2mbit linje!!!
Hvis Secure Delivery regner i bit passer det bedre: (Men lyder stadig som om du får mere end du betaler for!)
213.2 kib/s --> 26,65 kiB/s
22+34+26,65 = 82,65 kiB/s (Eller 661,2 kib/s)
Selv i peaks er det for meget!!!
Hvis det er over længere perioder skal du bare være glad for din udbyder ;)
213.2 kib/s --> 26,65 kiB/s
22+34+26,65 = 82,65 kiB/s (Eller 661,2 kib/s)
Selv i peaks er det for meget!!!
Hvis det er over længere perioder skal du bare være glad for din udbyder ;)
Brug et program som Du Meter eller NSL fra AnalogX.com i stedet for at stol på hvad de programmer siger til dig. Både Du Meter og NSL kan tage fejl, men det er for det meste ikke mere end et par kB/s af hvad jeg har erfaret...
Brug et program som Du Meter eller NSL fra AnalogX.com i stedet for at stol på hvad de programmer siger til dig. Både Du Meter og NSL kan tage fejl, men det er for det meste ikke mere end et par kB/s af hvad jeg har erfaret...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.