mboost-dp1
Hvilket OS er dette?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
http://www.exbyte.net/media/videos/1097/Three_Dime...
Nogen der ved hvad han laver demo af? Det ser da pæænt snedigt ud..
Nogen der ved hvad han laver demo af? Det ser da pæænt snedigt ud..
hmm.. glæder jeg img til - så kan jeg se mine prornofilm spejlvendt! Det er næsten som at have 2 forskellige film...
Jeg er rimeligt sikker på, at det ikke er Longhorn. Mon ikke det er det 3D-noget Sun har gang i?
[edit]
ok, jeg var for langsom...
[/edit]
[edit]
ok, jeg var for langsom...
[/edit]
#8: Ja prøvede, men desværre har mplayer plugin en grim tendens til at crashe når den prøver at streame wmv. Hvilket var grunden til jeg spurgte efter et direkte link så jeg kunne hente og derefter se videoen.
Og ja det er Looking Glass - er iøvrigt uforstående overfor at nogen kan tro det er Longhorn når der nu er sådan et fint Java logo i hjørnet - tror ihvertfald verden går under før MS propper et Java logo i hjørnet på Longhorn :)
Og ja det er Looking Glass - er iøvrigt uforstående overfor at nogen kan tro det er Longhorn når der nu er sådan et fint Java logo i hjørnet - tror ihvertfald verden går under før MS propper et Java logo i hjørnet på Longhorn :)
Jeg hader egentlig at lave en Windows Media Video-fil, hvori der ingen afspilbar video-stream er. :S
Men, ak. Microsoft vil ikke have, at jeg ser filmen. Så jeg lader være.
Men, ak. Microsoft vil ikke have, at jeg ser filmen. Så jeg lader være.
#11 http://webcast-east.sun.com/archives/GSN-1312/GSN-... for en quiktime udgave af den hvis det er bedre for dig realmedia kan også skaffes!
Hey, cool. Åbent, åbenbart (?).
Var der ikke noget med, at et Free projekt havde gang i noget lignende..? Noget med en x-server på OpenGL?
Var der ikke noget med, at et Free projekt havde gang i noget lignende..? Noget med en x-server på OpenGL?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.