mboost-dp1

Hvad kan edbpriser.dk gøre??

Gå til bund
Gravatar #1 - martinussen
27. jul. 2003 20:35
Hej

Jeg ved ikke lige hvilken gruppe det skal i? Men jeg er igang med at lave www.mopedpriser.dk a la edbpriser.dk. Det er et eller andet sted samme domæne og samme ide bag siderne.. Men jeg prøver ikke at lave en kopi.. Jeg vil bare lave en oversigt med knallert/scooter reservedele istedet for edb-dele..

Kan edbpriser.dk gøre noget? Sagsøge el. ligende??

De burde jo kunne sagsøge www.tunpriser.dk.. Men det minder jo også lidt for meget om edbpriser.dk

Kan de gøre mig noget??
Gravatar #2 - TWFH
27. jul. 2003 20:53
Med mindre dit eget design lægger sig så tæt op af edbpriser.dk's at der med rimelighed kan tales om et plagiat, tror jeg ikke du skal regne med at blive forfulgt. Forskellen ville jo også være, at edbpriser.dk ikke beskæftiger sig med knallertdele og vice versa. Umiddelbart tror jeg ikke du har noget at frygte, men prøv evt. at tage kontakt til edbpriser.dk og spørg dem selv ad... I værste fald ville de nok bede dig ændre de dele af dit design der minder for meget om deres, med mindre de selvfølgelig er typerne der prompte slæber folk i retten for småting...

Tror forresten din post hører til under 'support'?
Gravatar #3 - sKIDROw
27. jul. 2003 20:53
Måske du kunne have brugt liiidt mere fantasi til at finde på et navn?
Men nej jeg tror ikke de kan (eller gider) gøre noget.. ;)
Gravatar #4 - Yasw
27. jul. 2003 21:05
Jeg tror næppe de har monopol på domænenavne der indeholder ordet "priser". Men MS har jo nærmest rettighederne til brugen af "window" (det gode gamle Windows Commander), så ved man snart ikke mere.
Gravatar #5 - TWFH
27. jul. 2003 21:15
Hehe, "tunpriser.dk" er da rimeligt meget plagiat, i hvert fald deres logo. Og så kalder de sig "Danmarks største og vildeste samling af tundele" når de har en liste over tre dimser til Yamaha Jogg... Og hvad er en "anmelderse"? Måske hvis siden i stedet holdt sig til at være et landsdækkende prisindex for fisk på dåse?
Gravatar #6 - martinussen
27. jul. 2003 22:13
#2 Det kan godt være den hører under support.. Jeg var lige i tvivl..
Gravatar #7 - Simm
27. jul. 2003 23:28
Yasw: Synes "Windows" ligger sig tættere op ad Windows end dit "Window" gør *G* ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login