mboost-dp1
hvad gør folk med PDF
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
findes der en rimeligt fornuftig måde at tilføje kommentarer til PDF filer der ikke indvolvere at betaler nogle tusinde til adobe.
Det iritere mig lidt eller for at sige det meget at den eneste må jeg kan kommentere PDF filer, der ikke er genereret med adobes Pro udgave og har kommentar funktionen aktiveret lader til at værre at dræbe et træ og printe filen ud.
Er der ikke en måde at få låst almindelige PDF-filer op eller evt få dem konverteret til et format der kan komenteres.
Det iritere mig lidt eller for at sige det meget at den eneste må jeg kan kommentere PDF filer, der ikke er genereret med adobes Pro udgave og har kommentar funktionen aktiveret lader til at værre at dræbe et træ og printe filen ud.
Er der ikke en måde at få låst almindelige PDF-filer op eller evt få dem konverteret til et format der kan komenteres.
*slettet*
Her fik jeg så kvejet mig en lille smule. Men tag endelig ikke fejl, mit forslag var faktisk skide godt, du bliver bare nød til at vente på det nye "filsystem" til Windows først...
Det ville være rart om man kunne slette sit indlæg igen, når man har tænkt med røven...
Her fik jeg så kvejet mig en lille smule. Men tag endelig ikke fejl, mit forslag var faktisk skide godt, du bliver bare nød til at vente på det nye "filsystem" til Windows først...
Det ville være rart om man kunne slette sit indlæg igen, når man har tænkt med røven...
Ja, eller rate sig selv "Flamebait" ....
Og selvfølgeligt må du ikke kunne slette indlæg på et forum..
Og selvfølgeligt må du ikke kunne slette indlæg på et forum..
Mener faktisk at hvis pdf'en er lavet i acrobat 7, så kan man lave kommentarer til dokumentet i Acrobat Reader 7.
#4 det er svjv kun pro udgaven til xx tusinde der har den feature, og hvor ofte har man lige fat en PDF fil der rent faktisk er generet med den udgave og ikke en billigere PDF-print driver.
Det jeg egentligt leder efter er en måde at slå de features til noget billigere.
Det jeg egentligt leder efter er en måde at slå de features til noget billigere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.