mboost-dp1

HUAWEI E960 fra 3mobil.

Gå til bund
Gravatar #1 - Yulik
10. mar. 2009 19:38
Hey, vi har lige fået sådan en mobil router fra 3mobil den nyeste som de viser i reklamerne :) Vi bestilte den i sidste mandag den 2.marts. Den kom mandag den 9.marts hjem til mig. Siden mandags har jeg prøvet at installer det uden held :( Den er tilsluttet igennem USB som de siger man skal for første gang og den 3connecter er installeret og datasimkortet er også i selve routeren! Men problemmet er at vær gang jeg starter for den 3connecter så siger den bare (The connect operation failed. Would you like to try again?) og så klikker jeg på YES men der kommer stadig det samme :S Nogen der har erfaringer med at installer sådan en mobil router? Vis det skulle hjælpe så blinker de 2 nederste af lamperne den ene af dem blinker grønt engang imellem. og den anden blinker rødt hele tiden!
Gravatar #2 - siliankaas
10. mar. 2009 20:03
Selvfølgelig er der en god chance nogle her inde måske kan hjælpe, men det er vel hvad 3 support er til for (bla.) ?

Har du prøvet om Simkortet virker i en alm. tlf?
Gravatar #3 - Azuria
10. mar. 2009 20:07
Er der ikke noget med at den 3connector skal køres som admin?
Gravatar #4 - Yulik
10. mar. 2009 20:11
De der lorte 3 support hjælper ik en skid indtil videre (undksyld sproget) og ja simkortet virker fint til min 3telefon ;)

har jeg prøvet hjælper stadigvæk ikke :S
Gravatar #5 - Yulik
11. mar. 2009 10:50
Har fundet udaf det. Løsningen var at jeg fulgte med i en helt anden guide end jeg skulle den til de der usb modemer. hehe. men løsningen var at jeg sat den almindelig strøm stik til og lan kablet i routeren og i min pc ;) og gik ind under den side som der står i den rigtige guide.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login