mboost-dp1

Hjælp til windows

Gå til bund
Gravatar #1 - Nekker
25. okt. 2003 11:39
Jeg downloadede regcleaner forleden for at fjerne nogen gamle programmer, men har vidst kommet til at fjerne noget jeg ikke skulle, for nu er der intet som virker. Fx kan jeg ikke engang komme ind på stifinder, når jeg klikker på det så sker der simpelthen ingenting. Så nu er lidt på vildspor, er der nogen som kan hjælpe??
Når jeg går ind på "tilføj/fjern programmer", så siger den noget med at windows ikke har adgang!!
Gravatar #2 - Froberg
25. okt. 2003 12:34
"Don't play with regedit if you don't know what you're doing"
Gravatar #3 - TWFH
25. okt. 2003 13:27
#1: Jeg tror du skal til at geninstallere, ellers brug System Restore (hvis det er XP). Tryk F1, vælg systemgenoprettelse (ude til højre) og så vælg det oprettelsespunkt der sikkert blev oprettet da du installerede Regcleaner. Mener det selv laver et sådant, eller Windows gør eller noget... Det laver i hvert fald en masse genoprettelsespunkter med mindre man slår den funktion fra. Har reddet mig fra mange stupide fejlslagne eksperimenter.

#2: Totalt. Lav backup først. Ligesom far. Det skal man da ha'!!!

.
Gravatar #4 - Nekker
25. okt. 2003 13:37
Det er windows ME, kan man hente en repair ned fra nettet som som reparerer det som jeg har ødelagt!!!.. Jeg vil gerne lave en backup, men er desværre ikke den store haj til computere... så hvis du kan forklare mig hvordan man gør, så ville det da være for lækkert....
Gravatar #5 - TWFH
27. okt. 2003 01:00
Start regedit, marker "Denne Computer" og vælg "eksporter" i menuen "Filer"...

Meget mere end det tror jeg ikke jeg kan hjælpe med, jeg kender ikke til noget program, der på magisk vis renser og retter i din registreringsdatabase. Google kan sikkert hjælpe?
.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login