mboost-dp1
Hjælp mit Steam spil virker ikke
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hver gang jeg prøver at starte Morden Warfare 3 fra Steam, så kommer billedet fra MW3 frem, men derefter står der bare ''Run in Safe mode'' og et andet vindu, hvor der står '' Could not load localization.txt, please make sure Call of Duty Morden Warfare 3 is run from the correct folder...
Hver gang jeg prøver at trykke yes til at den skal køre ''safe mode'', så sker der intet (jeg har prøvet at vente).
Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med mit lille, men irriterende problem. På forhånd tak!
Hver gang jeg prøver at trykke yes til at den skal køre ''safe mode'', så sker der intet (jeg har prøvet at vente).
Jeg håber at der er en der kan hjælpe mig med mit lille, men irriterende problem. På forhånd tak!
Ja jeg har prøvet at geninstallere det. Det hjalp heller ikke, jeg tog et billede af hvordan det ser ud, men kan desværre ikke vise billeder her inde.
Daniel, hvad vil du have jeg skla gøre, er det nogel filer der skal slettes i en af mapperne?
Daniel, hvad vil du have jeg skla gøre, er det nogel filer der skal slettes i en af mapperne?
@ #4
Nu bruger jeg ikke selv steam, men:
1. verify integrity game cach
https://support.steampowered.com/kb_article.php?re...
2. slet ClientRegistry.blob:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?re...
Slet istedet for rename...
Nu bruger jeg ikke selv steam, men:
1. verify integrity game cach
https://support.steampowered.com/kb_article.php?re...
Verify integrity of game cache
Load Steam
From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.
2. slet ClientRegistry.blob:
https://support.steampowered.com/kb_article.php?re...
Completely exit from the Steam client.
Go to C:\Program Files\Steam (or the Steam directory that was specified during installation).
Locate ClientRegistry.blob and rename this file to ClientRegistryOld.blob.
Restart Steam to allow the file to be recreated.
Test the issue once more.
Slet istedet for rename...
Tak for de gode råd alle sammen, men jeg har endelig fået spillet til at virke. Jeg geninstallerede det for tredje gang og først der lykkeds det, jeg ved ikke hvad der var gået galt de andre gange men jeg blev bare ved med at prøve at åbne spillet og og så lige pludselig virkede det! Fedt. Tak igen :D Det er dejligt at der er sådan nogle som jer som gider at bruge tid på problemer :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.