mboost-dp1
Hjælp har fået en Trojan
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hejsa har åbenbart fået en Trojan/Backdoor ved navn Sysmonitor eller Monitorsys. Og lige meget hvad jeg prøver kan jeg ikke få tilladelse til at slette den. Hjælp hvis i kan, takker...
Har kørt Spybot men den scanner og finder en masse crap men den skal bare lige genstarte hvilket jeg så lader den gøre for ellers kan den ikke komme af med det den fandt.
Men så i opstart af windows begynder spybot så at scanne mit system igen og lur mig om den ikke finder det samme crap engang til hvorpå den efter endt scan ber mig genstarte mit system igen. Aner ikke om det er mig der gør noget forkert men Spybot er jo et dejligt let program at bruge såh...
Men takker ellers for den hurtige hjælp.
Men så i opstart af windows begynder spybot så at scanne mit system igen og lur mig om den ikke finder det samme crap engang til hvorpå den efter endt scan ber mig genstarte mit system igen. Aner ikke om det er mig der gør noget forkert men Spybot er jo et dejligt let program at bruge såh...
Men takker ellers for den hurtige hjælp.
Nope du skal trykke F8 lige inden du kan se Windows Bootscreen.
Så kommer der en menu der spørger om du vil køre:
[list][li]Windows Fejlsikret Tilstand[/li][li]Windows Fejlsikret Tilstand med komandopromt[/li][li]Windows Fejlsikret Tilstand med netværk[/li][/list]
Og en del andre valgmuligheder. Du skal dog bare vælge Windows Fejlsikret Tilstand. Så logger du bare ind, og køre du Spybot - Search & Destroy.
Så kommer der en menu der spørger om du vil køre:
[list][li]Windows Fejlsikret Tilstand[/li][li]Windows Fejlsikret Tilstand med komandopromt[/li][li]Windows Fejlsikret Tilstand med netværk[/li][/list]
Og en del andre valgmuligheder. Du skal dog bare vælge Windows Fejlsikret Tilstand. Så logger du bare ind, og køre du Spybot - Search & Destroy.
Okay det hjalp så heller ikke med at fjerne Sysmonitor.exe jeg har læst mig frem til at det er en værre satan men det her er jo latterligt. Men ellers tak for hjælpen...
Tror der menes Bart PE eller ERD commander, eller anden lign. klon. De nævnte kan begge afvikle standalone windows programer.
yep... Det var det jeg mente...
ERD er genial, betalingsprodukt fra Winternals, opkøbt af Microsoft i 2006. Kan ikke længere købes, indtil Microsoft måske genbruger nogen af elementerne i fremtidige programmer...
ERD havde bl.a.Locksmith til at nulstille password, og adgang til System Restore... og mange andre fede funktioner
Bart PE / PE Builder er gratis, man skal bare have licens til de programmer man bruger...
link.
ERD er genial, betalingsprodukt fra Winternals, opkøbt af Microsoft i 2006. Kan ikke længere købes, indtil Microsoft måske genbruger nogen af elementerne i fremtidige programmer...
ERD havde bl.a.Locksmith til at nulstille password, og adgang til System Restore... og mange andre fede funktioner
Bart PE / PE Builder er gratis, man skal bare have licens til de programmer man bruger...
link.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.