mboost-dp1

HJÆÆLP - Mit GoGamle SimCity3K kører ikke i XP

Gå til bund
Gravatar #1 - Hemulen
23. okt. 2002 07:37
Hjælp mig - mit gamle SimCity3K kan jeg ikke få til at køre i XP - Jeg har ikke kunnet få svar fra Maxis - eller fundet noget som helst om opdatering - ER HER NOGEN der kan hjælpe - bare lidt??

/Hemulen
Gravatar #2 - Simm
14. nov. 2002 13:50
prøv at lade XP emulere et tidligere Windows-styresystem, f.eks ved at vælge Windows 98 under kompatibilitetstilstand (højreklik på Simcity3000.exe og vælg egenskaber)
Gravatar #3 - buldog
14. nov. 2002 19:27
#<STRONG>Simm</STRONG>Jo tak kære Simm - jeg har i mellemtiden også haft fat i Maxis (med reg.nr. og hele svineriet) - de sendte mig en 1½ m liste som jeg ku prøve af - samme resultat som før; jeg har til gengæld hørt fra andre XP-brugere, at de heller ikke ka få skidtet til at køre - MEN jeg køber sg ikke den nye version - så ka det rådne... Hører du noget som løser problemet så vil jeg sende Maxis-bundtet en sviner... og tak for din indsats
/Hemulen ~ buldog
Gravatar #4 - Ju9or
15. nov. 2002 10:15
#1~#3
Har du 2 nick's ?
Gravatar #5 - buldog
29. nov. 2002 09:46
#4 Ju9or
Nej, men et nyt og et gammelt :-)
Der gik en HD (IBM) i mellemtiden - og så ku jeg ik få lov at bruge min gamle kode - hva'så? - hurtigt nyt navn...
/buldog
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login