mboost-dp1
Hardware, Diagnostic/test
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hey alle sammen jeg skal købe denne pc ov vil gerne kunne teste den for fej ol.
* Centrino™ DUO teknologi
* Intel® 945PM / ICH7-M Chipset
* 14,1" WXGA skærm 1280x768
* nVidia Geforce Go 7600 512MB grafikkort
* Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz
* DDRII dual channel (533/667/800) max 2048MB
* 4 x USB 2.0 porte, 1 x Firewire, 1 x VGA udgang
* Lyd ind- og udgang , 1 x TV-Out, 1 x Express Card 34/54
* Indbygget 3i1 kortlæser, Indbygget Bluetooth
* 1000 Mbit netværk, 56K mod, indb. mikr.
* 341mm x 247mm x 27mm, 2.35 kg m/bat.
og jeg vil gerne kunne tjekke at der ikke er noget skidt med rammen, harddisken, grafikkortet osv.
Men jeg aner ikke hvordan og hvad jeg skal bruge, har kigget lidt på Ultimate boot cd men har ikke lige kunne hittu ud af den..
Så jeg søger måske lige så meget en HOW TO.. som et/flere programmer der kan det...
(det skal lige siges at grunden til jeg er så hooked på at få den testet er at jeg skal ud og rejse og derfor ikke har muligheden for at sende den til repperation hvis der fx viser sig en harddisk fejl efter et stykke tid eller noget i den stil..)
* Centrino™ DUO teknologi
* Intel® 945PM / ICH7-M Chipset
* 14,1" WXGA skærm 1280x768
* nVidia Geforce Go 7600 512MB grafikkort
* Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz
* DDRII dual channel (533/667/800) max 2048MB
* 4 x USB 2.0 porte, 1 x Firewire, 1 x VGA udgang
* Lyd ind- og udgang , 1 x TV-Out, 1 x Express Card 34/54
* Indbygget 3i1 kortlæser, Indbygget Bluetooth
* 1000 Mbit netværk, 56K mod, indb. mikr.
* 341mm x 247mm x 27mm, 2.35 kg m/bat.
og jeg vil gerne kunne tjekke at der ikke er noget skidt med rammen, harddisken, grafikkortet osv.
Men jeg aner ikke hvordan og hvad jeg skal bruge, har kigget lidt på Ultimate boot cd men har ikke lige kunne hittu ud af den..
Så jeg søger måske lige så meget en HOW TO.. som et/flere programmer der kan det...
(det skal lige siges at grunden til jeg er så hooked på at få den testet er at jeg skal ud og rejse og derfor ikke har muligheden for at sende den til repperation hvis der fx viser sig en harddisk fejl efter et stykke tid eller noget i den stil..)
Hiren's Boot CD er vidst vejen frem :) (er dog ikke sikker på at den er lovlig)
Der er HDD tests, RAM tests og vidst også CPU tests. GFX kan du teste med en gratis version af 3Dmark.
Der er HDD tests, RAM tests og vidst også CPU tests. GFX kan du teste med en gratis version af 3Dmark.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.