mboost-dp1
Har lige fået vista gratis
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg vil bare lig fortælle til alle connect brugere at man nu kan hente vista final hvis man er med i beta programmet.
SÅ JEG KAN HENTE DEN GRATIS :D :D :D
SÅ JEG KAN HENTE DEN GRATIS :D :D :D
hey mr.gulerod
windows vista er ikke kommet på market i nu desværre he he
det udkommer først d. 1 febuar...
og alt det der crab med at du har fået det gratis det passer vist ikke helt så er det i vertfald ikke dansk?
du kan hente en beta version hos microsoft...
men ikke den rigtige....
den rigtige er dyr...
windows vista er ikke kommet på market i nu desværre he he
det udkommer først d. 1 febuar...
og alt det der crab med at du har fået det gratis det passer vist ikke helt så er det i vertfald ikke dansk?
du kan hente en beta version hos microsoft...
men ikke den rigtige....
den rigtige er dyr...
Det kan godt være du er "it-supporter" men du er altså ikke særlig god til at supportere.
Den anden tråd du har skrevet i til aften, virker du heller ikke særligt begavet, man tror jo næsten du er ansat hos fona som supporter ;)
Og jo, han skal nok kunne få det gratis hvis han har opfyldt det #5 har sagt.
Var det ikke fordi du havde skrevet i din profil at du hedder kenny, så havde jeg troet du var sten mortensen, butikschef i fona på nytorv
Det kan godt være du er "it-supporter" men du er altså ikke særlig god til at supportere.
Den anden tråd du har skrevet i til aften, virker du heller ikke særligt begavet, man tror jo næsten du er ansat hos fona som supporter ;)
Og jo, han skal nok kunne få det gratis hvis han har opfyldt det #5 har sagt.
Var det ikke fordi du havde skrevet i din profil at du hedder kenny, så havde jeg troet du var sten mortensen, butikschef i fona på nytorv
ja ja det er fint....buch
men hvor klog er du når du sidder og desser andre hva....
prøv at gå tilbage til folkeskolen og tage din 3 klasse om ik og så kan vi snakke efter et par år....
jeg siger det bare af erfaring ik og jeg tror at jeg ved lidt mere ind dig om det....
men hvor klog er du når du sidder og desser andre hva....
prøv at gå tilbage til folkeskolen og tage din 3 klasse om ik og så kan vi snakke efter et par år....
jeg siger det bare af erfaring ik og jeg tror at jeg ved lidt mere ind dig om det....
(J)a ja det er fint....buch(.)
(M)en hvor klog er du(,) når du sidder og d(i)sser andre hva(?)....
(P)røv at gå tilbage til folkeskolen(,) og tage din 3(.) klasse om ik(',) og så kan vi snakke efter et par år....
(J)eg siger det bare af erfaring ik(',) og jeg tror at jeg ved lidt mere (e)nd dig om det....
(M)en hvor klog er du(,) når du sidder og d(i)sser andre hva(?)....
(P)røv at gå tilbage til folkeskolen(,) og tage din 3(.) klasse om ik(',) og så kan vi snakke efter et par år....
(J)eg siger det bare af erfaring ik(',) og jeg tror at jeg ved lidt mere (e)nd dig om det....
hvad snakker i om..
jeg er ikke en idiot jeg er bare træt af at ham der buch retter mig hele tiden samt jer andre....
jeg ved godt at jeg ikke har været særlig flink men jeg prøver bare at sige det jeg mener...
og jeg undskylder meget hvis jeg har fornærmet jer også dig buch....
jeg er ikke uddannet it-supporter men jeg er ansat som it-support og it samler dvs. computer bygger....
sorry allesammen...
jeg er ikke en idiot jeg er bare træt af at ham der buch retter mig hele tiden samt jer andre....
jeg ved godt at jeg ikke har været særlig flink men jeg prøver bare at sige det jeg mener...
og jeg undskylder meget hvis jeg har fornærmet jer også dig buch....
jeg er ikke uddannet it-supporter men jeg er ansat som it-support og it samler dvs. computer bygger....
sorry allesammen...
Bare rolig MZ. Du vil altid fremstå som en idiot hos mig. ;)
Og du er nok ikke den eneste herinde der har samlet en computer. Fakker talt tror jeg også der sidder nogle dataloger ude blandt brugerene. Og hvis du er overbevist om at du har ret, hvorfor smider du så ikke nogle links der dokumenterer det?
Bare rolig MZ. Du vil altid fremstå som en idiot hos mig. ;)
Og du er nok ikke den eneste herinde der har samlet en computer. Fakker talt tror jeg også der sidder nogle dataloger ude blandt brugerene. Og hvis du er overbevist om at du har ret, hvorfor smider du så ikke nogle links der dokumenterer det?
Tak doktor :)
#13 it-supporter
Tjaa... Hvis du nu tog dét til dig, som den kære buch skriver hele tiden, ja så ville vi nok ændre vores opfattelse af dig... Ville også være godt for dig, hvis du prøvede, at rette op på dine grammatiske fejl, som NFX antyder...
Husk: Hellere, et, komma, for, meget, end, et, komma, for, lidt!
Og bare fordi, at du er it-supporteren hjemme os tante Erna og bedstemor ulv, så er det jo ikke ensbetydende med, at du kan finde ud af det...
Tak doktor :)
#13 it-supporter
Tjaa... Hvis du nu tog dét til dig, som den kære buch skriver hele tiden, ja så ville vi nok ændre vores opfattelse af dig... Ville også være godt for dig, hvis du prøvede, at rette op på dine grammatiske fejl, som NFX antyder...
Husk: Hellere, et, komma, for, meget, end, et, komma, for, lidt!
Og bare fordi, at du er it-supporteren hjemme os tante Erna og bedstemor ulv, så er det jo ikke ensbetydende med, at du kan finde ud af det...
Yep RTM har lagt på Connect i et par dage nu, er rigtig glad for den...
Fed lille gave fra MS...
OG IT-Supporter prøv lige at skyd dig selv i foden et par flere gange det er rigtig sjovt at læse...
Man skal ha' været med fra minimum beta 2 test fasen, og smidt mindst 1 bug report/feedback.
Fed lille gave fra MS...
OG IT-Supporter prøv lige at skyd dig selv i foden et par flere gange det er rigtig sjovt at læse...
Man skal ha' været med fra minimum beta 2 test fasen, og smidt mindst 1 bug report/feedback.
Er der nogle af jer der kender en billig butik hvor man kan købe en printer samt scanner??
Min kæreste ønsker sig en printer i julegave og jeg gider ik at give flere tusind for den...
Jeg ved godt at jeg selv kan kigge men hvis i havde et link til mig så skriv
Min kæreste ønsker sig en printer i julegave og jeg gider ik at give flere tusind for den...
Jeg ved godt at jeg selv kan kigge men hvis i havde et link til mig så skriv
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.