mboost-dp1

hack windows til en pro version

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
20. jul. 2005 00:11
Nu fandt jeg lige ud af hvordan man laver det hack så man får en pro version, stedet for sin home.

nu er spørgsmålet så, kan man stadig hente opdateringer og andre ting som holder windows opdateret?

Hackere har fundet ud af at ved at ændre kun 2 bytes kan man få adgang til flere versioner som ellers kun er tilgængelige i pro versionen af Windows Xp. Det tæller blandt andet: Fjernstyring, Bruger administration og ændret sikkerhedsfunktioner.

C'T som hævder det kan lade sig gøre skriver at det eneste du skal gøre er at kopiere din root mappe og i386 mappen fra Windows XP cden, ned på din harddisk. Derefter udpakker du bootsektoren fra din Windows XP cd og ændrer 2 bytes i i386setupreg.hiv ved hjælp af regedit. Du skal ændrer i den binære nøgle "Default" og ændre "01" til "00" samt "02" til "00" i HKEY_LOCAL_MACHINEHomekeyControlSet001Servicessetupdd.
Gravatar #2 - amokk
20. jul. 2005 01:44
det lyder helt vildt lovligt det der
Gravatar #3 - buch
20. jul. 2005 12:03
#2 jeg har da ikke sagt noget om at jeg kunne finde på at gøre det, er bare nysgeri om det hele fungere perfekt bagefter så

kom lige i tanke om, om den kunne finde på at bede om en ny licens kode?
Gravatar #4 - jafar
18. aug. 2005 11:53
Buch det vil nok være en god ide at du laver noget backup inden du starter på rode med databasen. Desuden det er lidt mere svært end du beskriver det. Tror du skal prøve at finde en anden forum som vil give dig nærmere description om det med at hacke windows xp.
Gravatar #5 - amokk
18. aug. 2005 12:48
#4 hvis du havde læst #1 ville du også se at han ikke roder med en eksisterende installation men modificerer filerne fra CDen så installeren tror den skal smide XP pro ind...
Gravatar #6 - jafar
19. aug. 2005 07:57
tja fik nok lidt kaffe den dag hehe :-), det jeg ville sige var at man kunne også prøve at gøre det på sin winxp OS man skulle bare lave noget backup inden man begynder på det. Det er sku altid noget at der er nogle friske folk herinde som retter en hahaha
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login