mboost-dp1

Gta San andreas

Gå til bund
Gravatar #1 - forzafrem
8. sep. 2005 10:52
Jeg er sikkert gået forkert

men nogen der har prøvet og er kommet langt eller rettere har klaret stowaway mision hvor man skal køre den motorcykel op i flyet??
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
8. sep. 2005 14:16
Der er en del walkthroughs på nettet, som jeg har haft glæde af når en mission har været træls, men jeg er vist ikke nået til den du snakker om.
Gravatar #3 - Gruesome
8. sep. 2005 15:47

Jeg har spillet den igennem på playstation. Tog mig lige et par gange at klare den med flyveren. Hvad da?

www.gamefaqs.com kan anbefales.
Gravatar #4 - forzafrem
8. sep. 2005 15:55
hvordan fanden kan man komme helt tæt på flyet??

jeg er slet ikke i nærheden af det skide fly..grrrrr :-(

ok jeg spiller det på pc, the lone gunman
ja men den walkthrough kan man ikke bruge da der bliver beskrevet man bare skal køre ude i siden af flyet, men kan sgu ikke komme i nærheden
Gravatar #5 - Gruesome
8. sep. 2005 16:07

Hvis du bare hurtigt hopper op på din bike og kører lige bag ved flyet så letter det ikke så hurtigt. Så er det bare at dodge de ting der bliver smidt ud.
Gravatar #6 - forzafrem
8. sep. 2005 17:34
jamen jeg sidder på biken, men uanset hvad jeg gør nærmer jeg det ikke det skide fly desværre..
Gravatar #7 - m_abs
8. sep. 2005 17:59
Jeg kører op mod flyet på højre side indtil jeg kommer tæt nok på det til at kunne køre ombord, så drejer jeg ind bag ved det og så er jeg ombord. Alt kræver at at jeg holder "speederen" i bund. Hvis jeg ikke gjorde det, skulle jeg spilde tid på at undgå tønderne.
Jeg har kun gjort det på playstation 2, men mon ikke det er det sammen man gør på PC.
Gravatar #8 - forzafrem
8. sep. 2005 18:13
jo det tror jeg det er

men har også prøvet at køre i højre side men kan slet ikke kom i nærheden af det..men tusind tak for hjælpen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login