mboost-dp1

Gode RSS-aggregators

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
11. jan. 2006 22:24
Jeg bruger lige nu Sauce Reader, som desværre både er ustabil og dårligt designet, hvorfor jeg er på kig efter en ny og bedre.

Jeg vil derfor gerne høre forskellige forslag, samt hvad de kan, og hvorfor jeg skal vælge lige netop den!

Lad salgstalerne begynde..
Gravatar #2 - Gruesome
11. jan. 2006 22:31
Har hørt gode ting om RSS Owl. Har ikke selv prøvet den, bruger selv Akregator i KDE.
Gravatar #3 - DUdsen
12. jan. 2006 07:58
Sarpreader er også rimeligt god, OKey den er for upoleret til at tiltale de brede masser men det er rart med et no nonsense program der ikke skjuler ting bag smarte animerede figurer og meningsløse fejlmedelelser.

RSSowl har jeg selv brugt og den er da også okey.
Gravatar #4 - ZOPTIKEREN
12. jan. 2006 08:18
Jeg har selv brugt sharpreader i lang tid, og den har altså et seriøst problem. Sharpreader suger usandsynligt mange ram og min computer er efterhånden en ældre sag - så det er naturligvis ikke en god cocktail.

Feeddemon, som du foreslog i går ser ved første øjekast god ud. Nu kommer den på prøve, medmindre nogen dropper en bombe i denne tråd og fortæller hvad den bedste rss-reader er. :)
Gravatar #5 - Gruesome
12. jan. 2006 11:41
Well, kan vel lige så godt få nogen forskellige på bordet. Har ikke lige en maskine at teste nogen af dem på.

Windows:

Newsplorer
Cita RSS
Fuzzy Duck
GreatNews
FeedReader
FeedDemon

Firefox:

Aggreg8
Habari Xenu
Sage
NewsMonster

Webbasserede:

Almond Rocks
Blog Lines
Google Reader
Hyper Super
News Gator
News is Free
News Vine
Rojo
Xprssit

Linux:

Liferea
Straw
Raggle
Akregator
RSS2Email
Knewsticker

Så er der da lidt at vælge imellem. Folk kan jo evt. skrive hvad de mener om de forskellige og selv tilføje flere til listen.
Gravatar #6 - Gruesome
12. jan. 2006 11:57
Hrm. For en mere uddybende liste så kig her. Nåede ikke at få rettet mit tidligere indlæg.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login