mboost-dp1

God kalender

Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
6. aug. 2007 16:57
Hej,
Jeg leder efter en rigtig god kalender til Windows XP, istedet for Google Calendar, som jeg desværre ikke kan synkronisere min telefon med.

Jeg har absolut ikke fuldt med i kalender teknologien, da jeg altid har brugt Google til det, så derfor aner jeg ikke hvad der findes derude. De eneste krav jeg har, er dog at den er nem at finde ud af og nem at sætte op, samt at man kan få huske mails eller popops.

/Daniel
Gravatar #2 - Djaa9
6. aug. 2007 17:26
Jeg bruger outlook.. Fungere fint med Nokia
Gravatar #3 - Cloud02
6. aug. 2007 18:44
Rainlendar måske, ved dog ikke helt med om den sender huske-mails eller sync med telefon tbh.
Gravatar #4 - MiniatureZeus
6. aug. 2007 19:57
#3 Rainlendar er lige en tand for simpel.
#2 Tror også jeg vil kigge lidt på Outlook, eller er allerede igang.
Ledte bare også efter nogle alternativer til det, men tror ikke rigtig der findes andre, udover mozilla sunbird eller hvad den hedder, som har ret mange bugs.
Gravatar #5 - Jensen
8. aug. 2007 19:29
IBM har også lavet et program som hedder Lotus Notes, som bla. indeholder en kalender. Ved ikke om det er værd at bruge som privat, da jeg ikke har prøvet ;).
Gravatar #6 - MiniatureZeus
8. aug. 2007 19:39
Er begyndt på Outlook 2007, da jeg alligevel havde det installeret :)
Gravatar #7 - Djaa9
8. aug. 2007 19:52
Super ide.. Hvilken telefon er det du har. Jeg har rigtig gode erfaringer med at synkronisere N95 og Outlook med Nokia PC suite. Det er dog Outlook 2003 jeg køre..
Gravatar #8 - MiniatureZeus
8. aug. 2007 20:19
En P990i.

Det er utrolig smertefrit og går bare som en leg, når man lige har sat sig en smule ind i det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login