mboost-dp1
Gammelt spil (a la Descent)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg leder efter et ældre spil fra ca. 1998 - 2000, der minder om Descent i opbygning (gameplay) men naturligvis med nyere grafik.
Jeg kan ikke huske hvem der har lavet det, eller hvad det hed, men kort fortalt har det denne forhistorie:
Jorden er ødelagt af "noget" og en gruppe af småkrmiminelle afsøger resterne på jorden efter værdifulde ting (våben og powerups til sit skib).
Det jeg husker bedst fra spillet, er når man dør i multiplayer, hvor ens skib begynder at rotere om sig selv (kamera følger med, set udefra) og billedet blender til hvidt.
Hvis nogen ved hvad det hedder, så hjælp mig med at genoplive en god tid med det spil :-)
Jeg kan ikke huske hvem der har lavet det, eller hvad det hed, men kort fortalt har det denne forhistorie:
Jorden er ødelagt af "noget" og en gruppe af småkrmiminelle afsøger resterne på jorden efter værdifulde ting (våben og powerups til sit skib).
Det jeg husker bedst fra spillet, er når man dør i multiplayer, hvor ens skib begynder at rotere om sig selv (kamera følger med, set udefra) og billedet blender til hvidt.
Hvis nogen ved hvad det hedder, så hjælp mig med at genoplive en god tid med det spil :-)
Udskyld men jeg har indtaget en kasse pilsnere+, men er det ikke det fra 1999 der foregår i rummet og er udgivet af Sierra
Jeg vil også mene det er Forsaken.
Det var et fedt nok spil - og så havde havde ret god grafik, kan jeg huske.
Og så var nogle af banerne fuldstændigt underligt opbyggede. Jeg kan huske en bane med et stort rum, midt i det rum hang der (helt frit i luften) en klippe. I klippen var der et hul man kunne flyve ind i, hvor man så kom ud i den anden ende af banen - ikke noget med portaler, bare en meget spøjs geometri :)
Man fløj rundt på en slags rum-motorcykler.
Iflg. Wikipedia udkom det i 1998, og de er endda Et link til spillet!
Har dog ikke testet om det virker.
Det var et fedt nok spil - og så havde havde ret god grafik, kan jeg huske.
Og så var nogle af banerne fuldstændigt underligt opbyggede. Jeg kan huske en bane med et stort rum, midt i det rum hang der (helt frit i luften) en klippe. I klippen var der et hul man kunne flyve ind i, hvor man så kom ud i den anden ende af banen - ikke noget med portaler, bare en meget spøjs geometri :)
Man fløj rundt på en slags rum-motorcykler.
Iflg. Wikipedia udkom det i 1998, og de er endda Et link til spillet!
Har dog ikke testet om det virker.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.