mboost-dp1
gammel cache af side?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej,
Hvor finder man en gammel cache (cirka 2 mdr.) af en hjemmeside? Google's cache er forholdsvis ny og den kan jeg ikke bruge til noget...
siden det drejer sig om er
http://www.hugos-koreskole.dk/index.htm
Takker for hjælpen :)
Hvor finder man en gammel cache (cirka 2 mdr.) af en hjemmeside? Google's cache er forholdsvis ny og den kan jeg ikke bruge til noget...
siden det drejer sig om er
http://www.hugos-koreskole.dk/index.htm
Takker for hjælpen :)
#4 Bjørn
Ja det var det jeg lige ville tjekke :) Menes at for 3-4 mdr siden kostede det kun 7.500kr og nu koster det 7.800kr... Men nu smutter der op i løbet af ugen og finder ud af det.. :)
Ja det var det jeg lige ville tjekke :) Menes at for 3-4 mdr siden kostede det kun 7.500kr og nu koster det 7.800kr... Men nu smutter der op i løbet af ugen og finder ud af det.. :)
Havde bare næsten aftalt og manglede sådan set bare et girokort fra ham til at betale første rate...
ehm 300 kr..
come on, havde det været 3k så forståeligt, men seriøst....
en ½ time på strøget og så ned på knæ, så er de penge tjent,
come on, havde det været 3k så forståeligt, men seriøst....
en ½ time på strøget og så ned på knæ, så er de penge tjent,
#8 addlcove
Altså det var nu ikke så meget på grund af det ekstra penge, men mere det at han har brudt aftalen og så blev jeg usikker på hvor meget vi havde aftalt og ville derfor lige tjekke inden jeg går ned og bestilte.
Men nu kan han lærer det! Tager en anden kørelærer istedet!! Muhaha :/
#10 drbravo
Nææ vi har en gågade og et torv...
Altså det var nu ikke så meget på grund af det ekstra penge, men mere det at han har brudt aftalen og så blev jeg usikker på hvor meget vi havde aftalt og ville derfor lige tjekke inden jeg går ned og bestilte.
Men nu kan han lærer det! Tager en anden kørelærer istedet!! Muhaha :/
#10 drbravo
Nææ vi har en gågade og et torv...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.