mboost-dp1

Freeware PDF writer

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
19. sep. 2005 18:55
Jeg skal bruge en PDF writer, der helst skal være freeware, og som kan integrere de benyttede skrifttyper i PDF-filen. Jeg vil meget gerne høre andres erfaringer på området - det må findes.

Grunden til det hele er, at jeg benytter en særlig skrifttype som brevpapir, og dette går tabt, når filen læses på PCere uden denne skrifttype.
Gravatar #2 - mrmorris
19. sep. 2005 19:05
GhostScript har jeg gode erfaringer med, emulerer PCL og PostScript rimelig godt!

Jeg brugte denne for nylig til at konvertere PDF til PCL, hvor jeg ligeledes skulle bibeholde fontene (udskrive på en PCL printer).
Gravatar #3 - Cyrack
19. sep. 2005 19:36
Prøv at kigge på PDFcreator, jeg har kun prøvet den et par gange, men med det jeg har prøvet, så virker den perfekt :-)
Gravatar #4 - Acro
19. sep. 2005 19:51
#3 CyRacK:
Nu anvender jeg også PDFCreator, og jeg er ret imponeret.
Gravatar #5 - NFX
19. sep. 2005 19:54
Jeg plejer vist bare at bruge CutePDF write (til Windows) - virker fint til mine behov, har ikke de store problemer med det. Men så vidt jeg husker er det vist bare en front-end til GhostScript eller sådan noget, men det er da en ide.
Gravatar #6 - amokk
19. sep. 2005 20:14
nu ved jeg ik om det er en printerdriver vil have, eller bare en komponent til et program du er ved at lave, men prøv at se på www.fpdf.org, en samling PHP funktioner som kan generere PDF uden at man skal købe nogen moduler
Gravatar #7 - scapuliz
10. nov. 2005 11:41
Gravatar #8 - Acro
10. nov. 2005 18:23
#7 scapuliz:
OpenOffice indeholder måske en simpel PDF writer, men det hjælper mig ikke i forbindelse med mit problem, der inkluderer et andet program. Dit religiøse propaganda frabedes derfor ;)

Endelig er tråden gammel, og jeg har også skrevet, at jeg fandt, hvad jeg søgte..
Gravatar #9 - scapuliz
10. nov. 2005 18:46
Skam ikke propaganda :P Bare en oplysning i tilfælde af at du ikke vidste det.
Hvis du fandt det du søgte behøver du vel ikke checke tråden mere?
Det kunne være der var andre der også gik og manglede en pdf writer som ikke var tilfreds med svaret.

Endelig er der ingen der tvinger dig til at bruge noget du ikke har lyst til.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login