mboost-dp1

Foto program

Gå til bund
Gravatar #1 - PRiNG
11. jan. 2009 20:17
Hey guys :)

Jeg mangler et godt foto program.

Det skal kunne de her ting som min.

Man skulle kunne lave sjov med de foto´s ( talebobler osv.).
Rediger i det foto man har ( f.eks fjerne en bums eller andre ting ).
Beskær i et foto ( f.eks tage en person ud at et foto og sætte det i et andet).
Ændre krobsbygning ( kortere hår , større bryster osv.)

Det behøver ikke være i samme program det hele og det gør ikke noget at det koster noget ( helst ikke flere 1000 kr).

Det må gerne være på dansk da jeg skal bruge det sammen med nogle andre som ikke er så tekniske som de kloge hoveder herinde

På forhånd tak / "knus og kram"

PRiNG
Gravatar #2 - IT-ekspert Kejser
11. jan. 2009 20:47
Umiddelbart kan GIMP udføre de første 3 punkter - men det fjerde punkt med morphing og lign ved jeg ikke om man - uden teknisk snilde - kan lave med GIMP.

Men Adobe Photoshop gøre det du efterspørger.. men prisen er svjks desværre 7900 kr hos Adobe

Måske du kan nøjes med Adobe Photoshop Elements?
Gravatar #3 - gentox
11. jan. 2009 23:07
GIMP kan rigtigt meget, men det er heller ikke helt let at gå til for en nybegynder.
På den anden side det er det heller ikke for en professionel Photoshop nørd, da alt det man kender laves på en anden måde.

Dog er GIMP klart det bedste gratis alternativ til photoshop, men optimeret til fotografen er det altså ikke.

Det er Adobe Photoshop Elements derimod, som fås til 666,- med forsendelse, for den sidste nye udgave.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=475...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login