mboost-dp1
Forsvundet plads!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej,
Nå jeg hover over mit C drev siger den at kun 9.3 GB er ledigt ud af 100 GB.
Når jeg så går ind på drevet og hover over ALLE mapper (og bag efter laver lidt udregning) har jeg kun brugt omkring 50 GB!
Hvor er alle de GB blevet af? Jeg kan ikke rigtig finde dem
Jeg har en partitioneret 160GB SATA HD, altså 100GB i den ene og 50GB i den anden, kører MS Windows XP Pro SP2.
Håber på hjælp..
PS. har prøvet at køre diskfragmentering, men det hjælper ikke!
Nå jeg hover over mit C drev siger den at kun 9.3 GB er ledigt ud af 100 GB.
Når jeg så går ind på drevet og hover over ALLE mapper (og bag efter laver lidt udregning) har jeg kun brugt omkring 50 GB!
Hvor er alle de GB blevet af? Jeg kan ikke rigtig finde dem
Jeg har en partitioneret 160GB SATA HD, altså 100GB i den ene og 50GB i den anden, kører MS Windows XP Pro SP2.
Håber på hjælp..
PS. har prøvet at køre diskfragmentering, men det hjælper ikke!
Viser du alle skjulte filer og mapper, inkl. system?
Og har du prøvet med scandisk?
Det er også en god ide at fortælle hvilket filsystem du kører, fat32 eller ntfs, går næsten ud fra det er ntfs, men hvis du har formateret med fat32, kan det være en del af forklaringen da fat32 skal bruge meget store blokke til den disk størrelse.
Og har du prøvet med scandisk?
Det er også en god ide at fortælle hvilket filsystem du kører, fat32 eller ntfs, går næsten ud fra det er ntfs, men hvis du har formateret med fat32, kan det være en del af forklaringen da fat32 skal bruge meget store blokke til den disk størrelse.
Først tjek om du har slået system gendannelse. (eneskaber på denne computer -> Systemgendannelse.
/Edit: #2 mit Fat32 drev har ingen problemer med mangelene plads.
#0 Du kan også se hvor stor din sidefil er((eneskaber på denne computer -> Fanebladet: avanceret -> Ydeevne -> Fanebladet: avanceret -> der hvor der står virtuel hukomelse.
/Edit: #2 mit Fat32 drev har ingen problemer med mangelene plads.
#0 Du kan også se hvor stor din sidefil er((eneskaber på denne computer -> Fanebladet: avanceret -> Ydeevne -> Fanebladet: avanceret -> der hvor der står virtuel hukomelse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.