mboost-dp1
formatering af IBM laptop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
jeg vil have lagt dansk windows på min laptop, så jeg skal have den formateret, men fjerner dette muligheden for senere at rescue and recover mulighederne? eller ligger disse på en skjult partition? er det muligt at opdatere bios med en dansk eller engelsk version?
okay, men hvad de installations filer til windows som den bruger når man vil gendanne det hele, hentede du også dem eller ligger de på en skjult partition?
#3 de ligger på en skjult partition, check din BIOS, et sted er der noget med Pre Desktop area, og her kan du vælge nogle ting, mener det er normal, hidden og disabled, eller lign.
Vælg den indstilling hvor den er urørlig for andre programmer, så skulle det være klaret. Men husk at ændre den tilbage til disabled eller normal, hvis du piller disken ud af maskinen og vil bruge den et andet sted...
Vælg den indstilling hvor den er urørlig for andre programmer, så skulle det være klaret. Men husk at ændre den tilbage til disabled eller normal, hvis du piller disken ud af maskinen og vil bruge den et andet sted...
#5 Mener du i din bios kan ændre sproget til engelsk.
Du bør kun opdatere din bios, med det medfølgende auto update program fra IBM. (eller hente en nyere bios fra www.ibm.com )
Du bør kun opdatere din bios, med det medfølgende auto update program fra IBM. (eller hente en nyere bios fra www.ibm.com )
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.