mboost-dp1
Fjerne ALLE ikoner på skrivebordet.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
En kammerat spurgte mig om det var muligt at fjerne alle ikoner fra skrivebordet, jeg højreklikkede og fjernede "fluebenet" ved "vis ikoner på skrivebordet" og der var ingen ikoner.
Sådan skulle det ikke være, han ville være i stand til at ligge forskellige filer på skrivebordet og se deres ikoner. Så gjorde jeg ikoner synlige på skrivebordet igen, fjerne programgenveje, denne compuert, osv...
Men jeg måtte sande at jeg ikke vidste/ved hvordan jeg kan fjerne papirkurven fra skrivebordet på andre måder end ved at undlade at vise nogle ikoner overhovedet.
Er der en der skulle vide hvordan man kan fjerne pspirkurven?
OS = Windows XP Pro SP2.
Sådan skulle det ikke være, han ville være i stand til at ligge forskellige filer på skrivebordet og se deres ikoner. Så gjorde jeg ikoner synlige på skrivebordet igen, fjerne programgenveje, denne compuert, osv...
Men jeg måtte sande at jeg ikke vidste/ved hvordan jeg kan fjerne papirkurven fra skrivebordet på andre måder end ved at undlade at vise nogle ikoner overhovedet.
Er der en der skulle vide hvordan man kan fjerne pspirkurven?
OS = Windows XP Pro SP2.
Brug Tweak UI til Windows XP, så kan du fjerne alle ikonerne fra skrivebordet, hvis du har lyst.
Jeg har ikke haft papirkurven på skrivebordet siden Windows 98, da jeg alligevel bare sletter direkte.
Jeg har ikke haft papirkurven på skrivebordet siden Windows 98, da jeg alligevel bare sletter direkte.
lige for at uddybe #3's svar så skal du, når du er inde i gruppepolitik finde følgende
"fjern ikonet Papirkurv fra skrivebord"
under:
"Brugerkonfiguration -> Administrative skabeloner -> Skrive bord"
"fjern ikonet Papirkurv fra skrivebord"
under:
"Brugerkonfiguration -> Administrative skabeloner -> Skrive bord"
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.