mboost-dp1

Firefucks??????

Gå til bund
Gravatar #1 - Niversen
18. sep. 2009 05:22
Hey...
pludselig en dag virkede firefox ikke... jeg åbner programmet og det viser sig ikke... processen kører, men intet tegn af det i gui...

jeg prøvede derefter at afinstallere firefox og installere igen...

same deal...

kører vista ultimate sp1
og ffx ver 3.5.1

af en eller anden grund kan man ikke logge ind på newz med opera, så dette er ikke et godt nok alternativ...

det skal siges det ikke kun er firefox som den er gal med, samme dag virkede et program der hedder cx-designer v3.0 heller ikke...

men min focus er lige nu hvad der kan være galt siden jeg ikke kan åbne firefox...

skriv endelig hvad i mangler af informationer for at komme med en mere komplet teori...
Gravatar #2 - gentox
18. sep. 2009 05:42
Har såmænd ingen teori, men prøv at slette mappen med firefox person data, for før du gør det har du ikke en ren ny installation.

For at finde mappen så er det nemmeste at trykke på start, dernæst kør/run, og så skrive dette(virker i 2000, Xp og Vista):

%APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\

(mappen er normalt skjult)

Hvis du vil gemme dine bogmærker så ligger de også derinde.
Om det vil hjælpe er et godt spørgsmål, siden du nævner at det ikke er det eneste program der fejler, men du får ikke en ny start uden at slette disse data.

Gravatar #3 - paradise_lost
18. sep. 2009 06:01
Niversen (1) skrev:
af en eller anden grund kan man ikke logge ind på newz med opera, så dette er ikke et godt nok alternativ..

Ingen problemer her med at logge ind med Opera
Gravatar #4 - trylleklovn
18. sep. 2009 07:42
Ehm, har du prøvet at lukke processen og åbne programmet igen?
Gravatar #5 - Woller
18. sep. 2009 07:57
samme her opera virker fint med newz
Gravatar #6 - mvoigt27
18. sep. 2009 08:27
AT køre windows update...... evt tjekke om det er flash, java eller noget andet 3 parts software da flere programmer(firefox,opera, cx-designer v3.0) laver fejl. Nok næppe en decideret firefox fejl..... Windows restore er også et godt bud.
Gravatar #7 - eviscerator
29. sep. 2009 13:35
Bruger du Zone Alarm firewall? Jeg har været nødt til at skifte firewall til Comodo fordi Zone Alarm og FireFox ikke kunne sammen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login