mboost-dp1

Firefox og ActiveX

Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
3. jan. 2005 08:14
Efter alt det hype der har været med Firefox har jeg prøvet at installere den selv. Det jeg var interesseret i at teste var om den kunne det samme som min Internet Exploder, så det første (Og for mig, det vigtigste) jeg testede var om den kunne køre en ActiveX komponent på en webside.

Desværre ville den ikke køre ActiveX komponenten, så nu er mit spørgsmål til dem af jer som kender Firefox bedre end jeg gør: Kan man få Firefox til at køre ActiveX kontroller eller må jeg bare leve med at den ikke kan det ?
Gravatar #2 - freesoft
3. jan. 2005 08:26
Har ikke selv testet det, men google fandt:
http://www.iol.ie/~locka/mozilla/plugin.htm kør ned til Download the precompiled Plug-in der er et plugin du kan hente til FireFox.
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
4. jan. 2005 01:01

Well, grunden til at jeg kører Firefox er blandt andet at den ikke understøtter ActiveX :)
Gravatar #4 - Mort
4. jan. 2005 10:48
#3: Ja, der er mange som synes at ActiveX er et fyord. Jeg selv bruger det til en 3D Grafik Engine som kan køre og scriptes på en webside (Kan ses på www.Infinitum3D.com, men kun med en browser der kan køre ActiveX).

Ved at bruge ActiveX betyder det at jeg ikke behøver at lave plugins til alle de forskellige typer software der findes, men blot kan bruge ActiveX i min Word, Excel, Access, Power Point, VB, C++, VBScript, JScript osv, uden at ændre det mindste på koden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login