mboost-dp1
Firefox hjælp
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej...
Jeg har problemer med at komme ind på nogle sider, og nogle gange kan jeg ikke se siderne, fordi der mangler plugins... jeg har prøvet at instalere mm flahsplayer osv, men den hjælper slet ikke...
og nogle sider virker hos andre, men jeg kan ikke komme ind på dem..
eks: www.americasarmy.com
EDIT: ehm ahvde lige skrevet mere, men det forsvandt... her komemr det igen:
jeg kan heller ikke spille inde på www.isketch.net, da den ikek kan finde en plugin, når jeg søger efter plugin finder den ikke plugins.
har prøvet macomedia flashplayer, men den hjælper ikke...
hjælp takker :-D
Jeg har problemer med at komme ind på nogle sider, og nogle gange kan jeg ikke se siderne, fordi der mangler plugins... jeg har prøvet at instalere mm flahsplayer osv, men den hjælper slet ikke...
og nogle sider virker hos andre, men jeg kan ikke komme ind på dem..
eks: www.americasarmy.com
EDIT: ehm ahvde lige skrevet mere, men det forsvandt... her komemr det igen:
jeg kan heller ikke spille inde på www.isketch.net, da den ikek kan finde en plugin, når jeg søger efter plugin finder den ikke plugins.
har prøvet macomedia flashplayer, men den hjælper ikke...
hjælp takker :-D
Den virker fint på min :-P
Hvor på siden mangler der noget?
Det eneste plugin jeg kunne se den bruger er Macromedia Flash Player
EDIT:
Så må jeg jo også rette lidt :-O
Jeg har kun kigget på americasarmy siden...
Den virker fint på min :-P
Hvor på siden mangler der noget?
Det eneste plugin jeg kunne se den bruger er Macromedia Flash Player
EDIT:
Så må jeg jo også rette lidt :-O
Jeg har kun kigget på americasarmy siden...
Og du har installeret Flash player?
Hvis jeg sletter det plugin kommer der 4 "install missing plugins"
Efter installation af flash virker siden igen!
Check eventuelt [url=about:plugins]about:plugins[/url]
Følgende skulle gerne være på listen:
Shockwave Flash
File name: npswf32.dll
Shockwave Flash 7.0 r19
Edit: OK, det kunne man så ikke linke til... bare skriv about:config i "location bar" ;)
Og du har installeret Flash player?
Hvis jeg sletter det plugin kommer der 4 "install missing plugins"
Efter installation af flash virker siden igen!
Check eventuelt [url=about:plugins]about:plugins[/url]
Følgende skulle gerne være på listen:
Shockwave Flash
File name: npswf32.dll
Shockwave Flash 7.0 r19
Edit: OK, det kunne man så ikke linke til... bare skriv about:config i "location bar" ;)
ehm skod... har tjekket listen igennem, kan overhovedet ikke finde dem der på... jeg har også lige instalret flash player igen, men de er der stadig ikke...... ka det have noget at gør med at je gskal vælge "mozilla" mappen selv? eller gør den det automatisk ?
:--/
:--/
Crower^: Selv hvis jeg bruger den i FireFox indbyggede plugin-finder og installer (virkede ikke så godt førhen) er der ingen problemer - Flash fungerer fint. Prøv evt. at geninstallere FireFox med nyeste release, hvis du ikke har gjort det.
Hvis du har hentet en installer fra Macromedia, skulle den helst selv pege hen på din FireFox-mappe, ellers skal den ligge i "Mozilla FireFox\plugins", hvis ikke jeg husker fejl.
Hvis du har hentet en installer fra Macromedia, skulle den helst selv pege hen på din FireFox-mappe, ellers skal den ligge i "Mozilla FireFox\plugins", hvis ikke jeg husker fejl.
Wuzz: har prøvet, virker ikke.... jeg bliver nok nød til at leve med det indtil jeg får taget backup af alt mit lort, og geninstalleret det hele forfra, trænger min l*rte spand også til..
men ellers takker for hjælpen
men ellers takker for hjælpen
Hvis du har installeret oveni mange tidligere Firefox så kan det hjælpe at slette din Chrome mappe...
På min WinXP ligger den under "c:\Documents and Settings\Administrator.PC64\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.jy9\chrome"
Er det ikke nok er du nok nød til at slette hele Firefox mappen!
Hvis du har installeret oveni mange tidligere Firefox så kan det hjælpe at slette din Chrome mappe...
På min WinXP ligger den under "c:\Documents and Settings\Administrator.PC64\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\default.jy9\chrome"
Er det ikke nok er du nok nød til at slette hele Firefox mappen!
Viper: - har lige prøvet at afinstalere, resultat det virker ikke... prøvede at slette hele mappen manuelt og instalere, resultat det virker ikke... ikke andet for at jeg må indse at jeg har tabt til min skod computer :-/
hehe
hehe
Nu er det vel både mappen under "documents and settings" og den under "program files" du har slettet?
Ellers har jeg ikke flere idéer :-(
Nu er det vel både mappen under "documents and settings" og den under "program files" du har slettet?
Ellers har jeg ikke flere idéer :-(
Jeg vil også foreslå at slette alt, hvad der har med firefox & mozilla at gøre. Dvs afinstallere firefox, slette mappen Mozzilla* under documents & *, genstarte maskinen (evt støvsuge regdb og genstarte igen), og installere forfra.
Hvis det ikke virker, så ved jeg ikke lige....
Hvis det ikke virker, så ved jeg ikke lige....
Hejsa. Håber ikke det gør noget at jeg lige stiller mit spgs i din tråd Crower^ :)
Jeg har også lige installeret 1.0. Men jeg har et problem. Problemet er nogle gange kommer højreklikmenuen frem når jeg højreklikker. Jeg ved ikke om det er en eller anden speciel feature eller option, men det irriterer mig hvertfald til ukendelighed, da jeg ellers ikke kan åbne links i en ny tab, eller det kan man måske indstille så det gør?
Man kan også nemt mærke hvilke extensions man savner når de ikke alle er kompatible med den nye version :P Damn jeg savner "Close tab on double-click" :D
På forhånd tak!
Jeg har også lige installeret 1.0. Men jeg har et problem. Problemet er nogle gange kommer højreklikmenuen frem når jeg højreklikker. Jeg ved ikke om det er en eller anden speciel feature eller option, men det irriterer mig hvertfald til ukendelighed, da jeg ellers ikke kan åbne links i en ny tab, eller det kan man måske indstille så det gør?
Man kan også nemt mærke hvilke extensions man savner når de ikke alle er kompatible med den nye version :P Damn jeg savner "Close tab on double-click" :D
På forhånd tak!
Du kunnne jo bare ha' oprettet en ny tråd :-P
Dit problem med "højreklikmenuen" kender jeg ikke til, men du kan holde Ctrl nede imens du trykker på et link for at få det i en ny tab (Et sted under options kan du så sætte om den skal komme i forgrunden eller i baggrunden)
Du kunnne jo bare ha' oprettet en ny tråd :-P
Dit problem med "højreklikmenuen" kender jeg ikke til, men du kan holde Ctrl nede imens du trykker på et link for at få det i en ny tab (Et sted under options kan du så sætte om den skal komme i forgrunden eller i baggrunden)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.