mboost-dp1
Firefox eller Chrome?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Præferencer.
Jeg bruger selv Firefox pga. alle de HERLIGE extensions.
Crome har fordelen af at være lynhurtigt, i sær til at starte op, hvor firefox nærmest kan tage en krig om det.
Men jeg synes du skal prøve dig frem. Der er næppe noget der hedder "at den ene er bedre end den anden", da de begge har deres fordele.
Jeg bruger selv Firefox pga. alle de HERLIGE extensions.
Crome har fordelen af at være lynhurtigt, i sær til at starte op, hvor firefox nærmest kan tage en krig om det.
Men jeg synes du skal prøve dig frem. Der er næppe noget der hedder "at den ene er bedre end den anden", da de begge har deres fordele.
Og de hjemmesider kender den kun til, fordi den spørger Google. Så Chrome fanger de samme hjemmesider.
Og de hjemmesider kender den kun til, fordi den spørger Google. Så Chrome fanger de samme hjemmesider.
vandfarve (8) skrev:Stoffer99 (3) skrev:ja men Firefox er bedre beskyettet :)
er Chrome også det?
Jeg ville faktisk sige, at Chrome er bedre beskyttet, da den bl.a. kører i sandbox-mode. Det gør Firefox vist ikke, men ret mig, hvis jeg tager fejl...
Nej firefox køre ikke sandbox, men den køre vis en beskyttelse som chrome ikke gøre og vis jeg ikke husker helt forkert, så burg IE faktiske både sandbox og hvad det nu er firefox gøre.
Jonasee (9) skrev:vandfarve (8) skrev:Stoffer99 (3) skrev:ja men Firefox er bedre beskyettet :)
er Chrome også det?
Jeg ville faktisk sige, at Chrome er bedre beskyttet, da den bl.a. kører i sandbox-mode. Det gør Firefox vist ikke, men ret mig, hvis jeg tager fejl...
Nej firefox køre ikke sandbox, men den køre vis en beskyttelse som chrome ikke gøre og vis jeg ikke husker helt forkert, så burg IE faktiske både sandbox og hvad det nu er firefox gøre.
IE er dog aldrig at foretrække af to årsager:
1) Alle elsker at hade Microsoft, og
2) IE har den største udbredelse af alle browsere og er kendt for at have verdens dummeste (no pun intended) brugere.
Der ryger derfor jævnt mange stykker malware og andre skidt over disken for hver kode skummel software, der kodes til hhv. Ildræven og Grundstof 24.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.