mboost-dp1

Firefox bar

Gå til bund
Gravatar #1 - Alsig
28. feb. 2005 12:46
Hvordan fjerner man den "test"-bar som ligger under navigationlinien i firefox?
Jeg kan fjerne den ved at højreklikke på den og fjerne fluebenet ved "test" men den er kommer tilbage når firefox startes igen.

Alsig
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
28. feb. 2005 14:08

"test"-bar?

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, men det lyder ikke som noget der standart er med i Firefox. Kan du evt. oploade et screenshot et sted?
Gravatar #3 - Gruesome
28. feb. 2005 16:15
Gå op i View/Toolbars og tryk på Bookmarks Toolbar...
Gravatar #4 - Alsig
1. mar. 2005 12:20
#2 Jeg har ikke lige mulighed for at droppe et screenshot...
Jeg prøver at finde en løsning mht screenshot'et...
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
1. mar. 2005 12:29

Du kan bare sende det på en mail til mig, så kan jeg godt uploade det.

Jeg sender dig lige en PM med min e-mail.
Gravatar #6 - XorpiZ
1. mar. 2005 14:49
Gravatar #7 - The-Lone-Gunman
1. mar. 2005 16:24
http://lejemorder.dk/junk/firefoxbar.jpg

Der er det så. Jeg må sige at jeg ikke kan genkende den. Prøv at geninstaller Firefox.

Hvilken version har du nu?
Gravatar #8 - Scherlund
1. mar. 2005 17:03
Som #3 skriver ligner det bookmarks baren som du bare skal disable under view->Toolbars
Gravatar #9 - ZOPTIKEREN
1. mar. 2005 17:29
#1 | Alsig

I stedet for at fjerne fluebenet, skal du trykke på tilpas (adjust, eller hva den nu hedder). Fjern den ene ting (højst sandsynligt et mellerum eller en speratorstreg) der sidder på baren, og luk så det vindue. Fjern nu fluebenet fra test-baren og genstart ff.

Nu er mit spørgsmål så; Er det for sjov du spørger ? Du har lige netop redigeret billedet af ff, så man ikke kan se om der er en seperatorstreg i starten af baren.

Nej det er ikke bookmarkbaren han skal fjerne. Den der er på ss'et er større end en tom bookmark-bar. Han skal bare fjerne den bar han selv har oprettet. Det vil du også kunne se på følgende ss.
Gravatar #10 - Alsig
1. mar. 2005 17:42
#9:
Nej, det er ikke for sjov jeg spørger. Det har generet mig i utrolig lang tid.

Grunden til det er klippet væk skyldes det program jeg brugte til at snippe skærmen med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login