mboost-dp1
Firefox 4 download!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Til de interesserede, er Firefox 4 blevet færdiggjort og ligger nu til download på Mozillas servere.
Ifølge kilden bliver den udgivet imorgen offentligt.
Firefox 4 download artikel
Direkte til Mozillas ftp servere!
EDIT: Download links i artiklen er jo selvfølgelig til den engelske version af Firefox. Den danske version kan dog findes på ftp'en, og ellers her :)
Ifølge kilden bliver den udgivet imorgen offentligt.
Firefox 4 download artikel
Direkte til Mozillas ftp servere!
EDIT: Download links i artiklen er jo selvfølgelig til den engelske version af Firefox. Den danske version kan dog findes på ftp'en, og ellers her :)
Meh, fonten er grim og grumset (her) med FF4! ):
Alt bliver PÆNERE, når jeg zoomer aka gør teksten større. WTF!
Alt bliver PÆNERE, når jeg zoomer aka gør teksten større. WTF!
#2 velbekomme :)
#4 det er vidst et problem med hardware accelerationen - jeg sidder også med det her. Problemet blev introduceret i beta 5.
Løsning (tyvstjålet fra ovenstående link)
1. Gå til about:config
2. Søg efter "gfx.direct2d.disabled"
3. Ændrer den til true
4. Profit
Håber det hjælper, det gjorde det her :)
#4 det er vidst et problem med hardware accelerationen - jeg sidder også med det her. Problemet blev introduceret i beta 5.
Løsning (tyvstjålet fra ovenstående link)
1. Gå til about:config
2. Søg efter "gfx.direct2d.disabled"
3. Ændrer den til true
4. Profit
Håber det hjælper, det gjorde det her :)
Det til venstre har en fail AA. Det til højre har normal AA.xXgmzorXx (7) skrev:Jeg kan ikke se forskel på det billede til venstre, og det billede til højre (link).
Måske er det mit syn der fejler :(
xXgmzorXx (7) skrev:Jeg kan ikke se forskel på det billede til venstre, og det billede til højre (link).
Måske er det mit syn der fejler :(
Hvis du ikke kan se forskel, så kunne det tyde på, at du har en bygningsfejl. Smut forbi Synoptik og få lavet en hurtig synsprøve (de har en maskine, som klarer det på ½ minuts tid). Det er tydeligt for mig, at det ene billede har Anti Aliazing (HW-accelereret), mens det andet står skarpt..
Jeg har bygningsfejl, og jeg kan se, at det til højre også har AA ala ClearType (se fx 'w').
Jeg har bygningsfejl, og jeg kan se, at det til højre også har AA ala ClearType (se fx 'w').
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.