mboost-dp1
Fildelingssoftware til HTC desire
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg skal bruge en applikation, så min telefon kan agere netværksdrev eller lignenede, sådan at jeg, mens telefonene ligger i lommen, kan finde den og tilføje filer, primært musik, fra min pc (Win XP sp3) via WiFi.
Nogen der har erfaringer med et program der er let at sætte op, og det behøver ikke kunne en masse gejl med mappesynkronisering og hvad der ellers kan være, bare jeg bliver fri for at hive telefonen op af lommen, når jeg vil have musik ind på den.
Det betyder MEGET for min livskvalitet.
Nogen der har erfaringer med et program der er let at sætte op, og det behøver ikke kunne en masse gejl med mappesynkronisering og hvad der ellers kan være, bare jeg bliver fri for at hive telefonen op af lommen, når jeg vil have musik ind på den.
Det betyder MEGET for min livskvalitet.
Jeg har leget lidt med swiftp, men fik det aldrig til at virke. Hvis det lykkedes for dig, opdatere du så tråden?
Tilgengæld skal du uploade til dropbox og downloade derfra igen. Så vidt jeg ved syncer dropbox' mobil apps ikke selv, så det vil stadig kræve at han tager telefonen op af lommen.Windcape (11) skrev:Dropbox har mobile apps. Det er sådan set det samme som at bruge FTP, udover at man ikke selv skal have en server til rådighed.
hvorfor taler alle om dropbox som om det er gud? Stop det nu. Det er vældig smart og alt det der men altså, så er det ikke bedre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.