mboost-dp1

Fælles køb af Windows Vista

Gå til bund
Gravatar #1 - ParusMajor
11. sep. 2006 14:49
Jeg har meget overvejet at købe Vista når det engang kommer, men jeg vil helst have det billigst muligt. Derfor tænkte jeg om man ikke kunne lave et fælleskøb fx gennem newz.dk og købe en masse CD'er, så man kan få det lidt billigere.

Det må da i hvert fald være i Microsofts interesse at sprede deres nye produkter blandt os nørder.

Tror i at sådan noget kan arrangeres? Eller kender i en anden måde hvor man kan skaffe en original CD, der ikke involvere knuste vinduer?
Gravatar #2 - buch
11. sep. 2006 15:00
Det er helt sikkert at microsoft har tænkt sig at tjene flest mulige penge, derfor vil alle butikker få softwaren til samme pris!
Gravatar #3 - ztyle
11. sep. 2006 15:02
Hvis det er mugligt at, os der er her på newz.dk, kan få vista billigere, så skriv mig på listen.

Tror nu at vista kommer på DVD ;P
Gravatar #4 - DUdsen
11. sep. 2006 15:07
#2 de eneste der nogensinde har betalt fuld pris for windows er skattemyndighederne når MS skal trække bidrag i form af licenser fra iskat, alle andre har altid fået en eller anden form for Rabat.

Faktisk handler en stor del af konkurence sagerne mod MS netop om deres brug af rabatsystemer som pression.
Gravatar #5 - Benjamin Krogh
11. sep. 2006 15:13
Har lige modstået fristelsen til at fortælle jer alle at jeg får det gratis når det kommer. Så I behøver ikke blive irriterede over denne post. :)
Gravatar #6 - Bornslippy
11. sep. 2006 16:30
5#
Er du ansat i MS eller har du været Connect tester for Vista?
Eller måske Technology Adoption Program/TechBeta?
Gravatar #7 - Fjolle
11. sep. 2006 16:39
Man kan også være studerende på et fakultet der har købt MSDNAA, eller et firma der har MSDN..
Anyway, så har vedkommende enten arbejdet for det eller så har andre betalt for det :)

Men ved du om connect testere får gratis nøgler?
Gravatar #8 - Bornslippy
11. sep. 2006 20:47
7#
har faktisk ikke undersøgt det endnu.
Men jeg kan da lige undersøge det og skrive noget her inde når jeg har fundet ud af mere.
Gravatar #9 - Benjamin Krogh
16. sep. 2006 18:26
#5 + #6 Jeg studerer i et fakultet der har købt MSDNAA. :)
Gravatar #10 - amokk
16. sep. 2006 18:30
Jeg tvivler på uddannelsesstederne direkte køber adgangen til MSDNAA, det er nok snarere gratis reklame for dem, da der alligevel ikke er nogen studerende der går ud og køber win2k3 server eller MS SQL server til privat brug...

På mit studie har der endda været kurser som var decideret betalt af MS, som omhandlede bl.a. VS.NET 2005
Gravatar #11 - Bjørn
17. sep. 2006 10:28
Er det ikke noget med at hvis man har XP i forvejen(med gyldig key) så kan man få det billigere eller noget?
Gravatar #12 - Kadann
17. sep. 2006 13:05
#11 -

Siden Windows 3.11 (tror jeg det var), har der været mulighed for at købe opgraderingslicenser, så det er sandsynligt at det også vil være muligt med Vista, så man kan spare lidt penge på den front.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login