mboost-dp1
Fælles køb af Windows Vista
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har meget overvejet at købe Vista når det engang kommer, men jeg vil helst have det billigst muligt. Derfor tænkte jeg om man ikke kunne lave et fælleskøb fx gennem newz.dk og købe en masse CD'er, så man kan få det lidt billigere.
Det må da i hvert fald være i Microsofts interesse at sprede deres nye produkter blandt os nørder.
Tror i at sådan noget kan arrangeres? Eller kender i en anden måde hvor man kan skaffe en original CD, der ikke involvere knuste vinduer?
Det må da i hvert fald være i Microsofts interesse at sprede deres nye produkter blandt os nørder.
Tror i at sådan noget kan arrangeres? Eller kender i en anden måde hvor man kan skaffe en original CD, der ikke involvere knuste vinduer?
#2 de eneste der nogensinde har betalt fuld pris for windows er skattemyndighederne når MS skal trække bidrag i form af licenser fra iskat, alle andre har altid fået en eller anden form for Rabat.
Faktisk handler en stor del af konkurence sagerne mod MS netop om deres brug af rabatsystemer som pression.
Faktisk handler en stor del af konkurence sagerne mod MS netop om deres brug af rabatsystemer som pression.
Har lige modstået fristelsen til at fortælle jer alle at jeg får det gratis når det kommer. Så I behøver ikke blive irriterede over denne post. :)
5#
Er du ansat i MS eller har du været Connect tester for Vista?
Eller måske Technology Adoption Program/TechBeta?
Er du ansat i MS eller har du været Connect tester for Vista?
Eller måske Technology Adoption Program/TechBeta?
7#
har faktisk ikke undersøgt det endnu.
Men jeg kan da lige undersøge det og skrive noget her inde når jeg har fundet ud af mere.
har faktisk ikke undersøgt det endnu.
Men jeg kan da lige undersøge det og skrive noget her inde når jeg har fundet ud af mere.
Jeg tvivler på uddannelsesstederne direkte køber adgangen til MSDNAA, det er nok snarere gratis reklame for dem, da der alligevel ikke er nogen studerende der går ud og køber win2k3 server eller MS SQL server til privat brug...
På mit studie har der endda været kurser som var decideret betalt af MS, som omhandlede bl.a. VS.NET 2005
På mit studie har der endda været kurser som var decideret betalt af MS, som omhandlede bl.a. VS.NET 2005
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.