mboost-dp1
Er Windows 7 RC Ultimate den "køreklare" version?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
http://newz.dk/torrent-udgaver-af-windows-7-rc-bef... udfra den her. Jeg sagde også blot der var en risiko,
og man kunne vel forestille sig, at ens antivirus program kunne få problemer med at opdage det da de hvis de er dygtige nok har mulighed for at "kode det ind i operativ systemet"?
og man kunne vel forestille sig, at ens antivirus program kunne få problemer med at opdage det da de hvis de er dygtige nok har mulighed for at "kode det ind i operativ systemet"?
#6 Så kan man jo være glad for man kan hente den fra MS helt gratis =)
#7 På den anden side kan man spørge, hvad har du, som du vil beskytte inden du instalere OS? Jeg har hvertfald ik så meget ;) Det er til at finde på den eksterne, laptop, desktop og på det server plads jeg har rådighed til gennem gymnasiumet.
#7 På den anden side kan man spørge, hvad har du, som du vil beskytte inden du instalere OS? Jeg har hvertfald ik så meget ;) Det er til at finde på den eksterne, laptop, desktop og på det server plads jeg har rådighed til gennem gymnasiumet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.