mboost-dp1
Er Firefox 3.5 så iorden?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Uden at dette skal lyde som en reklametråd (øhm..), kan jeg bare sige at SunSpider Java test og V8-bench er henholdsvis næsten 3 og 2 gange hurtigere her hos mig. Opdatering 100% smertefrit, og kører perfekt.
Nu siger de førnævnte (forholdsvist teoretiske) tests jo ikke noget om hvordan 'det' så opleves i praksis, men jeg må (mod hvad jeg havde regnet med) sige, at det er tæt på hvad jeg oplever i praksis. Tommelen op til Mozilla.
Andre der har opdateret? Ris? Ros?
Nu siger de førnævnte (forholdsvist teoretiske) tests jo ikke noget om hvordan 'det' så opleves i praksis, men jeg må (mod hvad jeg havde regnet med) sige, at det er tæt på hvad jeg oplever i praksis. Tommelen op til Mozilla.
Andre der har opdateret? Ris? Ros?
Jeg har kun nogle ubetydelige extensions, der ikke virker endnu: Download embedded og Google Notebook, mens de vigtige virker: Adblock Plus, Ordbøger, download statusbar, FireFTP, Flashblock, Ghostery, Greasemonkey, IE Tab, McAfee Siteadvisor, Web Developer og Xmarks (+ flere)
Og så lige en, der virker, men ikke er fuldt implementeret: Google toolbar. Den virker ikke sammen med Privacy Browsing!
PS) Glemte lige at sige, at jeg ikke synes opstarten af FireFox er blevet hurtigere, men lægger ellers ikke mærke til hastigheden generelt. Det vil sige, at den i hvert fald ikke er blevet langsommere til at vise sider.
Og så lige en, der virker, men ikke er fuldt implementeret: Google toolbar. Den virker ikke sammen med Privacy Browsing!
PS) Glemte lige at sige, at jeg ikke synes opstarten af FireFox er blevet hurtigere, men lægger ellers ikke mærke til hastigheden generelt. Det vil sige, at den i hvert fald ikke er blevet langsommere til at vise sider.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.