mboost-dp1

Er Firefox 3.5 så iorden?

Gå til bund
Gravatar #1 - Clauzii
30. jun. 2009 20:01
Uden at dette skal lyde som en reklametråd (øhm..), kan jeg bare sige at SunSpider Java test og V8-bench er henholdsvis næsten 3 og 2 gange hurtigere her hos mig. Opdatering 100% smertefrit, og kører perfekt.

Nu siger de førnævnte (forholdsvist teoretiske) tests jo ikke noget om hvordan 'det' så opleves i praksis, men jeg må (mod hvad jeg havde regnet med) sige, at det er tæt på hvad jeg oplever i praksis. Tommelen op til Mozilla.

Andre der har opdateret? Ris? Ros?
Gravatar #2 - ajust
30. jun. 2009 20:30
Jeg har lagt mærke til at kommentarer på digg loader hurtigere
Gravatar #3 - milandt
30. jun. 2009 20:33
jeg vil gerne vide hvad erfaringer er med jeres add-ins? virker de i 3.5?
Gravatar #4 - Mandalae
30. jun. 2009 20:41
#3,

Det vigtigste for mig: Firebug virker fint. Pagespeed ser også ud til at fungere, desværre er der endnu ikke kommet en upgrade til YSlow, men mon ikke den kommer snarligt :)

Jeg har ikke så mange add-ons udover det, da jeg kun bruger firefox til at udvikle i :)
Gravatar #5 - Clauzii
30. jun. 2009 21:07
#3: Ikke Bookmark Duplicate Detector, men den skal nok komme. resten virkede fint. To lige efter FF installerede, der sagde at der VAR opdateringer til Add-onsne for FF3.5.

Det køre bare og tog ca. 2 min.
Gravatar #6 - Wassini
30. jun. 2009 21:08
Jeg har kun nogle ubetydelige extensions, der ikke virker endnu: Download embedded og Google Notebook, mens de vigtige virker: Adblock Plus, Ordbøger, download statusbar, FireFTP, Flashblock, Ghostery, Greasemonkey, IE Tab, McAfee Siteadvisor, Web Developer og Xmarks (+ flere)

Og så lige en, der virker, men ikke er fuldt implementeret: Google toolbar. Den virker ikke sammen med Privacy Browsing!

PS) Glemte lige at sige, at jeg ikke synes opstarten af FireFox er blevet hurtigere, men lægger ellers ikke mærke til hastigheden generelt. Det vil sige, at den i hvert fald ikke er blevet langsommere til at vise sider.
Gravatar #7 - Clauzii
30. jun. 2009 21:24
Så virkede Acid3 - 93. Pænt op fra 71, selvom 100 ville være det bedste.
Gravatar #8 - ajust
30. jun. 2009 21:44
FoxTab, Greasemonkey, IE Tab, PDF Download, Quickdrag, RIP, Tab Preview og YesSript virker alle sammen her.
Gravatar #9 - markjensen
30. jun. 2009 21:48
Inden 3.5 var min Fx meget langsom på failblog.org, nu ser den ud til at virke meget hurtigere (ved dog ikke om det er fordi de har skiftet ud i reklamerne).

Ellers synes jeg ikke jeg kan mærke nogen forskel.
Gravatar #10 - m_abs
2. jul. 2009 19:10
En negativ ting ved Firefox 3.5 er at Tracemonkey ikke virker med 64bit, så fordelene med hurtigere afvikling af javascript kan jeg ikke udnytte.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login