mboost-dp1
Dvale!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej.. Jeg ville gerne have min computer til og kunne gå i dvale lige som i Vista men jeg køre Xp kan man få et Dvale program?? link hvis i kender et :D
#1 Hvis du ikke kan aktivere dvale i din strømstyring (kontrolpanel) så har du en driver som ikke understøtter det. Det er ikke nemt at finde ud af hvilken der er synderen, så opdater dem alle og se om det hjælper.
Alser når man går ind i Start og trykker Luk Computeren så er der kun 3 Valmuligheder og jeg vil gerne have 4 :( ( Dvale )
Jo man jeg kunne godt tænke mig og have når man går ind i Start og trykker Luck Computeren vil jeg gerne have 4 og ikke 3 ( Dvale)
#12 Det er korrekt. Standby laves om til dvale hvis det er aktiveret. Hvilket han ikke har svaret på endnu.
Hej igen... den kan næsten gå i dvale men den åbner igen og så kommer den en box hvor der står:
Window - Systemfejl
Der er ikke systemressourcer nok til af Fuldføre API'en
Hvad skal jeg gøre er der nogen der kan hjælpe?
Window - Systemfejl
Der er ikke systemressourcer nok til af Fuldføre API'en
Hvad skal jeg gøre er der nogen der kan hjælpe?
Du behøver ik at holde shift nede. Det kommer an på om man bruger det som der i xp blvier kaldt "velkomst siden" Hvis man bruger dette, er der ik blevet lavet "plads" til dvale knappen i den dialogboks der kommer frem, når man vælger luk computeren. Du kan bare trykke 1 gang på venstre piltast og så hamre enter ned. Du kan ik se dvale knappen da den er skjult. : ) Gad godt vide hvorfor at davle knappen ikke skal vises som std :S
Mit Mainboard: Manufacturer:MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD model: MS-7125 Chipset: NVIDIA nForce4 CPU: Name:AMD Athlon 64 3000+ Kan du finde nogen Drivere for mig? :)
Jeg vil mene det er den her du skal have fat i :) Det er til xp x86. Hvis du kører x64 er det den her du skal ha fat i.
Ellers må du lige prøve dig frem, det værste der kan ske, er jo det går galt, hehe xD Ej, du skal ik være bange for der sker noget hvis det er den forkerte driver. Har jeg aldrig hørt om eller selv oplevet, med mindre det har været en eller anden halv retaderet abe der har gjort noget fuldstændtigt ondsvagt : )
Kunne ik lige finde den på MSI's hjemmeside, da jeg ik præcist kunne tyde hviklen model dit bundkort var. Men er også irellevant, kunne se det var nForce 4 chipset ; )
Jeg vil mene det er den her du skal have fat i :) Det er til xp x86. Hvis du kører x64 er det den her du skal ha fat i.
Ellers må du lige prøve dig frem, det værste der kan ske, er jo det går galt, hehe xD Ej, du skal ik være bange for der sker noget hvis det er den forkerte driver. Har jeg aldrig hørt om eller selv oplevet, med mindre det har været en eller anden halv retaderet abe der har gjort noget fuldstændtigt ondsvagt : )
Kunne ik lige finde den på MSI's hjemmeside, da jeg ik præcist kunne tyde hviklen model dit bundkort var. Men er også irellevant, kunne se det var nForce 4 chipset ; )
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.