mboost-dp1
Dropbox skattejagt
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Dropbox har gang i en skattejagt pt. hvor man kan få lidt ekstra plads gratis. De store præmier er væk, men der er stadig som min. 1GB plads.
Jeg har lavet en guide, da der er nogle ret tricky spørgsmål, så den er god hvis man hænger fast eller bare vil løbe igennem det hele hurtigt: http://erroneus.tumblr.com/post/2765996497/dropbox...
Og NEJ jeg får ikke noget ud af det, der er ingen former for henvisnings-bonus i det her, det er bare en guide.
Jeg har lavet en guide, da der er nogle ret tricky spørgsmål, så den er god hvis man hænger fast eller bare vil løbe igennem det hele hurtigt: http://erroneus.tumblr.com/post/2765996497/dropbox...
Og NEJ jeg får ikke noget ud af det, der er ingen former for henvisnings-bonus i det her, det er bare en guide.
Du kan se, at dem der har løst den som de første, har brugt omkring 2 timer på den. Jeg brugte hjælpen, ellers havde det taget evigheder ;D
Du kan se, at dem der har løst den som de første, har brugt omkring 2 timer på den. Jeg brugte hjælpen, ellers havde det taget evigheder ;D
Erroneus (11) skrev:#9 Faktisk kan du godt gå over 10gb, jeg er på 12gb pt :)
Man kan bare max få 8gb for referals/henvisninger.
I see, så er det jo bare endnu bedre.
Det er et plus at være folkeskolelærer - så spammer man bare eleverne med dropbox og henvisning til, hvordan de installerer det, så får man masser af referals :)
Emil (12) skrev:Det er et plus at være folkeskolelærer - så spammer man bare eleverne med dropbox og henvisning til, hvordan de installerer det, så får man masser af referals :)
Kan du ikke være en skat og smide et Excel-ark efter mig med deres adresser? Jeg har vist kun 3,3 GB nu.
Erroneus (16) skrev:Jeg er sikker på hans elever, vil være super glad for at han udlevere deres mail adresser til fremmede mennesker :P
Hvem? Mig?!
Nejda, Emil og jeg går langt tilbage. Jeg er da på ingen måde et fremmede menneske. Et menneske, jovist, men knap så fremmed.
Det var da den groveste beskyldning længe.
vandfarve (13) skrev:Kan du ikke være en skat og smide et Excel-ark efter mig med deres adresser? Jeg har vist kun 3,3 GB nu.
Havde jeg dem, så fik du dem gerne (ej, det gjorde du så ikke), men det hele kører over SkoleIntra - internt system med intern mailsystem osv., så jeg ved slet ikke, om der eksisterer en reel mailadresse tilknyttet hver elev i systemet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.