mboost-dp1
Driver til minolta printer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Jeg har fået en Minolta pagepro 6L af en ven, men jeg kan ikke finde en driver til xp... Håber der er en der kan hjælpe:o)
Problemet er at jeg har førsøgt med win2kdriveren men jeg kunne ikke få den til at køre.. Men tak for hjælpen!
Suppler altid med så mange oplysninger du har når du beder om hjælp. At de skal hives ud af folk gør, at jeg ihvertfald ikke gidder hjælpe.
I #1 virker det som om du blot har haft kigget på Minoltas side og straks givet op!
I #7 fortæller du, at det ikke virker, men intet om HVAD der ikke virker! (Kan det ikke installeres? - Kommer der en fejlbesked? - etc.)
Suppler altid med så mange oplysninger du har når du beder om hjælp. At de skal hives ud af folk gør, at jeg ihvertfald ikke gidder hjælpe.
I #1 virker det som om du blot har haft kigget på Minoltas side og straks givet op!
I #7 fortæller du, at det ikke virker, men intet om HVAD der ikke virker! (Kan det ikke installeres? - Kommer der en fejlbesked? - etc.)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.