mboost-dp1
download af en række software programmer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
jeg kender til en hjemmeside hvor man kan hente en række software programmer som skype, vlc, avast osv. på samme hjemmeside. Man er derfor ikke nødsaget til at skulle gå ind på hvert enkelt hjemmeside og hente hvert program, men blot gøre det et sted. Problemmet er at jeg ikke kan huske hvad denne hjemmeside hedder. Håber nogle kan hjælpe mig.
#5 Nej ifølge dem selv bliver toolbars og sådan noget ikke installeret med de andre programmer. Jeg formaterede min bærbar igår, og brugte ninite til at installere flash, java og en masse andet, og der var intet bloat med overhovedet.
Alt blev desuden installeret på dansk.
Alt blev desuden installeret på dansk.
Holy cow. Et lidt større udvalg og det er en instant fave.tazimn (3) skrev:Denne her kan gøre tricket.
Jeg har brugt ninite på 50+ maskiner uden problemer, så jeg kan også varmt anbefale siden.
Eneste problem jeg har været ude for, var at de på et tidspunkt havde en gammel version af Avast, som efter installationen, krævede at man hentede og installerede den nye version.
Eneste problem jeg har været ude for, var at de på et tidspunkt havde en gammel version af Avast, som efter installationen, krævede at man hentede og installerede den nye version.
Yep Ninite is da bomb! Virkelig lækkert lille stykke software de har strikket sammen der.
Kan huske jeg fandt den her inde under "Software of the Day" sektionen...
Kan huske jeg fandt den her inde under "Software of the Day" sektionen...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.