mboost-dp1

CS 1.6 steam bots

Gå til bund
Gravatar #1 - mR. GULEROD
2. apr. 2006 19:46
Hvor kan jeg få bots til CS 1.6 steam?
Gravatar #2 - Norton
2. apr. 2006 20:55
argh forkert side at spørge sådan noget på! prøv dailyrush.dk's forum!
Gravatar #3 - amokk
2. apr. 2006 22:03
#1 en af mine venner fortalte mig lige og noget SUPER smart der hedder Google. Her kan man finde alvertedens ting, det er helt utroligt.

Læs mere om hvad Google er for noget, her.
Gravatar #4 - drbravo
2. apr. 2006 23:45
Jeg har hørt at hvis du bruger Asus WL-500g Deluxe routeren kan du installere CS bots direkte routeren. Da den kører linux og har USB tilslutninger kan du også printe dine bots ud!

[joke]
Gravatar #5 - amokk
3. apr. 2006 01:33
#4 tror bare du skal købe den router og forsøge, nu du snakker så meget om den...

Men hvis du sætter en USB stick på et par gigabyte i den, og builder CS serveren til dens CPU, kan det være du kan bruge den router som dedikeret server... Måske ikke verdens bedste performance though
Gravatar #6 - dext3r
4. apr. 2006 15:26

Her er der zbots til cs.

Plus hvis du skal køre med metamod eller lignende er der lige en hurtig og nem guide..

[spoiler]Her er lige en hurtig guide..

1.Installer zbots'ene uden liblist.gam i din cstrike mappe.
2.liblist.gam filens indhold er det samme som indholdet metamod bruger
3. lav en fil der hedder config.ini og put den i den samme mappe som metamods plugins.ini
4.og denne tekst "gamedll dlls\zbotcz.dll" sætter du lige ind i in fil config.ini
5. så er du færdig nu kan du bruge zbot med metamod :) [/spoiler]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login