mboost-dp1
Crash i Flight sim 2004
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Software
Hej alle!
Jeg har et meget irreterende problem som jeg har googlet lidt på, men ikke fundet svar.
Jeg spiller en del flight simulator, og har gjordt det i lang tid nu. Men inden for de sidste 14 dage har jeg ustandseligt haft crash to desktop, enten lige i dét jeg starter spillet, eller når jeg vælger mit fly eller mit "startsted" (lufthavn)
-Jeg opfylder kravende nævnt bag på spillet
-Jeg har hentet den seneste patch/update
-Det er IKKE en kopi
Nogen der kan hjælpe eller kender til problemet..?
Tak, og glædelig jul! :)
Jeg har et meget irreterende problem som jeg har googlet lidt på, men ikke fundet svar.
Jeg spiller en del flight simulator, og har gjordt det i lang tid nu. Men inden for de sidste 14 dage har jeg ustandseligt haft crash to desktop, enten lige i dét jeg starter spillet, eller når jeg vælger mit fly eller mit "startsted" (lufthavn)
-Jeg opfylder kravende nævnt bag på spillet
-Jeg har hentet den seneste patch/update
-Det er IKKE en kopi
Nogen der kan hjælpe eller kender til problemet..?
Tak, og glædelig jul! :)
Er det Microsoft Flight simulator, A century of flight ?
for i det, havde jeg samme problem, og der geninstallerede jeg det bare... så virker den igen...
for i det, havde jeg samme problem, og der geninstallerede jeg det bare... så virker den igen...
#2 Jeg har prøvet at geninstallere rigtig rigtig mange gange nu, uden nogen ændring. Tværtimod bliver det kun værre :S Nogle gange under instalationen har den brokket sig over jeg ikke havde den seneste version af DirektX installeret (hvilket jeg har) Så det hjælper mig ikke, ellers tak :)
#3 Jeg vidste bare at den ville komme før eller siden. Tænkte dog mest på en kommentar som: "'men så lær dog at flyv ordentligt" :P
#3 Jeg vidste bare at den ville komme før eller siden. Tænkte dog mest på en kommentar som: "'men så lær dog at flyv ordentligt" :P
#3. Tja det var også det jeg tænkte på da jeg så teksten, men da jeg så teksten havde jeg forventet noget andet.
Jeg læser titlen, tænker: "Haha, den film må være et totalt nice crash" ligesom de mange WoW og Counter-strike film der ligger rundt om på nettet.
Og så keder jeg mig nok til at finde ud af at der findes crashes på nettet, ved ikke hvad jeg havde forventet:
Jeg læser titlen, tænker: "Haha, den film må være et totalt nice crash" ligesom de mange WoW og Counter-strike film der ligger rundt om på nettet.
Og så keder jeg mig nok til at finde ud af at der findes crashes på nettet, ved ikke hvad jeg havde forventet:
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.